پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۸۲۹۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۶
اولین نمایشگاه تخصصی پاک - ایران با همت شرکت نمایشگاهی میلاد نور و با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران ، حمایت سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاکستان و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران در مرکز نمایشگاهی اسلام آباد از تاریخ ۲ لغایت ۴ شهریور ماه سال جاری برگزار شد.حضور شرکت های دانش بنیان فعال در صنایع فوق الذکر بصورت پاویون مستقل یکی از نقاط قوت این نمایشگاه محسوب می شد و بیمه سرمد با نوعی رویکرد پیشتاز در خدمات رسانی بیمه ای در این پاویون حضور داشت.
شعار سال:  اولین نمایشگاه تخصصی پاک - ایران با همت شرکت نمایشگاهی میلاد نور و با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران، حمایت سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاکستان و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران در مرکز نمایشگاهی اسلام آباد از تاریخ ۲ لغایت ۴ شهریور ماه سال جاری برگزار شد. حضور شرکت‌های دانش بنیان فعال در صنایع فوق الذکر بصورت پاویون مستقل یکی از نقاط قوت این نمایشگاه محسوب می‌شد. پاک- ایران، بعنوان اولین نمایشگاه تخصصی برگزار شده در این حوزه فرصتی ویژه برای معرفی ظرفیت‌های صادراتی ایران و گسترش همکاری‌های تجاری با کشور‌های منطقه به حساب می‌آید.
 
حضور پیشرو بیمه سرمد در نمایشگاه شرکت‌های دانش‌بنیان ایران و پاکستان

 نکته قابل تاکید در این رویداد، حمایت‌های مالی و ارائه یارانه از سوی سه نهاد دولتی ( معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی جهت شرکت های تعاونی‌ ، صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برای شرکت‌های دانش بنیان و سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرک‌های صنعتی ایران برای بنگاه‌های متوسط و کوچک) بوده است.  حضور شرکت‌های دانش بنیان فعال در صنایع فوق الذکر بصورت پاویون مستقل از دیگر نقاط قوت این نمایشگاه محسوب می‌شود.
بر اساس گزارشات دریافتی،  پاویون شرکت‌های تعاونی دانش‌بنیان ایران در نمایشگاه ایران- پاک در کشور پاکستان، با حضور بیمه سرمد، صندوق نوآوری و شکوفایی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اتاق تعاون استان زنجان در اسلام آباد پاکستان برگزار شد. در این نمایشگاه،جمعا ۱۱ شرکت دانش‌بنیان ایرانی از استان‌های تهران، زنجان، آذربایجان غربی، اردبیل، مازندران، یزد و قزوین، آخرین دستاورد‌ها و محصولات های‌تک خود را به بازدیدکنندگان ارائه کردند.  هم‌چنین در طول برگزاری این نمایشگاه، چندین قرارداد و تفاهم‌نامه در حوزه ایجاد مراکز تعاونی نوآوری مشترک، تولید محصولات اینترنت اشیا و برق و الکترونیک به امضا رسید.  
 
حضور پیشرو بیمه سرمد در نمایشگاه شرکت‌های دانش‌بنیان ایران و پاکستان

بیمه سرمد در راستای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و به عنوان حامی بیمه‌ای محصولات دانش‌بنیان، در این نمایشگاه حضور پیدا کرده و بسیاری از محصولات شرکت‌های دانش بنیان را تحت پوشش بیمه‌ای خود قرار داده است.  بیمه سرمد پیش از این نیز، چندین بیمه‌نامه جامع، برای محصولات دانش‌بنیان طراحی و ارائه نموده و نقش مهمی در حمایت از خدمات و محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان کشور دارد. عقبه حمایتی این رویه فعالیتی بیمه سرمد نیز به پشتوانه‌های حمایتی بانک صادرات از این شرکت بیمه ای مرتبط بوده و این بانک در سال گذشته رتبه اول بانک‌های کشور در حمایت از شرکت‌های دانش بنیان را در کارنامه خود ثبت نموده و به بیش از ۹۰ شرکت دانش بنیان کشور، تسهیلات ویژه پرداخت کرده است.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۷
0
0
جالبه که داریم کم کم بصورت منطقه ای وارد خدمات رسانی بیمه ای می شیم. اگه بیمه سرمد بتونه بسته های خوبی تعریف کنه، احتمالا پیشتاز می شه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین