پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۸۴۳۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۱
بیمه زندگیاز جمله بیمه هایی است که کمار توسط شهروندان شناخته شده است .آشنایی بیشتر با این بیمه بعنوان مکمل بیمه های موجود و در کنار ان، مزایای مختلف متعلقه به دارنده بیمه، موقعیت مناسبی برای گرایش به استفاده از بیمه زندگی را فراهم نموده است. خوشبختانه ، بیمه سرمد، سالیان چندی است که به ارایه خدمت در این حوزه شهره است. برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر، توصیه می کنیم با ما همراه باشید.

شعار سال :وقتی صحبت از بیمه‌های عمر یا زندگی می‌شود بیشتر افراد تصور می‌کنند تنها کاربرد این نوع بیمه‌ها به پوشش بیماری‌ها و یا مرگ مربوط می‌شود، اما لازم است بدانیم عملکرد بیمه‌های زندگی گسترده‌تر بوده و زوایای بیشتری از زندگی شخص بیمه‌شونده را در برمی‌گیرد. به طور کلی بیمه‌های زندگی دو نوع کارکرد متفاوت دارند. یکی نقش حفاظتی این نوع بیمه‌ها است که خود شامل دو گونه بیمه‌های عمر است یکی در صورت حیات بیمه شده و دیگری بیمه‌های زندگی که در صورت فوت بیمه شده است. در این دو گونه در پایان قرارداد به صورت یکجا به فرد یا ضامن او مبلغ مشخص شده پرداخت می‌شود، اما علاوه بر نقش حفاظتی برای بیمه‌شونده، بیمه زندگی یک عملکرد مهم دیگر را نیز شامل می‌شود و آن هم موضوع سرمایه‌گذاری این بیمه است. مساله مهمی که در رابطه با بیمه زندگی مطرح می‌شود و تاکنون در خصوص این نوع بیمه کمتر مورد توجه عموم مردم قرار گرفته است بخش سرمایه‌گذاری بیمه زندگی است.

بیمه زندگی، نوعی سرمایه‌گذاری بلند مدت است که بنوعی حکم پشتوانه مالی برای بیمه‌شده را دارد و علاوه بر ارائه پوشش‌های بیمه‌ای، مزایایی از جمله پرداخت سود و پرداخت تسهیلات را به همراه خواهد داشت. این نوع بیمه، در حقیقت می‌تواند مکمل بیمه تامین اجتماعی شما باشد و در صورتی که بیمه تامین اجتماعی ندارید، برای تامین آینده شما، ضروری است. یکی از مزایای دیگر بیمه زندگی، معافیت این بیمه‌نامه از پرداخت هر نوع مالیات است.

مزایای بیمه زندگی سرمد که از آن بی‌اطلاعید

اما بیمه زندگی، مزایای دیگری را هم برای بیمه‌گذاران به همراه دارد. پرداخت سرمایه پوشش فوت، به همراه اندوخته بیمه‌نامه در صورت فوت بیمه‌شده به استفاده‌کنندگان از بیمه‌نامه به صورت یکجا و یا به صورت مستمری، پرداخت سرمایه پوشش فوت ناشی از حادثه به همراه سرمایه پوشش فوت به هر علت و پرداخت غرامت نقص عضو جزئی و کلی ناشی از حادثه حداکثر به میزان سرمایه فوت از مزایای بیمه زندگی است.

همچنین بیمه‌شدگان در مدت استفاده از این بیمه‌نامه، تحت پوشش پرداخت هزینه‌های پزشکی ناشی از حادثه و پرداخت هزینه‌های بیماری‌های خاص، بر اساس مفاد بیمه‌نامه خود هستند و در صورت از کارافتادگی کامل و دائم بیمه‌گذار، از پرداخت حق بیمه معاف خواهند بود و همچنین تا سه برابر حق بیمه پرداختی را به عنوان مستمری پرداخت خواهد شد. پرداخت مستمری به بیمه‌شده نیز در صورت از کارافتادگی کامل و دائم ناشی از حادثه نیز یکی دیگر از مزایای استفاده از بیمه زندگی است.

تعداد بازدید : 8

اگر برای خرید بیمه زندگی به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، می‌توانید با مرکز تماس ۱۵۱۶ بیمه سرمد تماس بگیرید. بیمه سرمد از جوان‌ترین شرکت‌های حاضر در صنعت بیمه کشور است که در سال ۱۳۹۲ با حمایت بانک صادارات ایران تاسیس شده است. این شرکت، در سال ۱۳۹۹ توانست وارد باشگاه هزار میلیاردی‌های صنعت بیمه شود و در دو سال گذشته نیز حق بیمه تولیدی خود را افزایش داده است.

 

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از پورتال خبری بیمه سرمد و سایر منابع

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
0
0
جالب بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین