پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۵ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 25
کد خبر: ۳۷۳۷۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۹
بیمه مرکزی را خیلی‌ها در حد و اندازه سازمان رگولاتوری نمی‌بینند و عامل این تضعیف شدگی را در مدیریت آن جستجو می‌کنند. در برخی از دوره‌ها مدیریت حاکم بر بیمه مرکزی آنقدر سیاست زده شده که بکار بردن عبارت مدیریت برای آن جای، اما و اگر دارد. در برخی از موارد بشکلی آشکار، چشم‌ها بر تخلفات بسته شده به حدی که باعث ایجاد انواع شائبه‌ها گردیده است. چرا بیمه مرکزی، گزارشی آسیب شناسانه از وضعیت پنج شرکت بیمه زیان ده منتشر نمی‌کند؟

شعار سال:5  شرکت بیمه ای با انتشار ارقام قابل توجه از میزان زیان انباشته و زیان خالص خود در عملکرد ۹ ماهه منتهی به آذرماه سالجاری، کارنامه ای ضعیف از خود به نمایش گذاردند.

 از میان ۲۴ شرکت بیمه ای بورسی که گزارشات مالی ۹ ماهه منتهی به آذرماه سالجاری آنها منتشرشده ۱۹ شرکت سودده بوده و ۵ شرکت هم با نمایش زیان های قابل توجه، چهره ای درهم و ناراحت را برای سهامداران خود به ارمغان آورند.
 

بیشترین زیان خالص هرسهم در بین این ۵ شرکت بیمه ای زیان ده، مربوط به بیمه سرمد و بیشترین زیان انباشته هم در بین آنها مربوط به شرکت بیمه میهن بوده است.
 
فراموش نکنیم که رقم زیان انباشته شرکت بیمه میهن هم در غفلت معنادار بیمه مرکزی به عنوان نهاد ناظر صنعت بیمه از کل سرمایه این شرکت هم عبور کرده وکل سرمایه ۱۵۰میلیارد تومانی آن،کفاف زیان انباشته ۲۹۳ میلیاردتومانی بیمه میهن را نخواهد کرد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری نوداقتصادی، تاریخ انتشار:3  اسفند 1400، کدخبر: 2146718، www.90eghtesadi.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۱
0
0
خجالت داره بخدا.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین