پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۲۶۹۷
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۵
تصاویری از درگیری نیروهای اداره راه و شهرسازی با کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه شهرکرد در فضای مجازی منتشر و خبرساز شده است. نکته تاسف بار در این درگیری، استفاده از باتوم و شوکر در درگیری بود. از شهروندان علم دوست استان چهارمحال بختیاری که شاهد این حریم شکنی هستند می پرسیم که ایا استان چهارمحال بختیاری استاندار دارد؟ می شود بلندتر بگویید اسم شان چیست؟ دست به دست کنید برسد به دست کسی که سمت استانداری در این استان دارد.

شعارسال: تصاویری از درگیری نیرو‌های اداره راه و شهرسازی با کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه شهرکرد در فضای مجازی منتشر و خبرساز شده است.

درگیری نیروهای وزارت راه و شهرسازی با دانشگاهیان در شهرکرد + متاسفیم به حال آقای مثلا استاندار

گفته می‌شود که نیرو‌های شهرسازی برای تخریب دیوار دانشگاه آمده بودند که منجر به این درگیری شد.

ماجرای درگیری پیرامون دانشگاه شهرکرد چه بود؟

 انتشار فیلمی کوتاه با عنوان درگیری بین عوامل اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری و دانشگاه شهرکرد در فضای مجازی خبرساز بود که جزییات آن اعلام شده است.

در این فیلم برخورد بین تعدادی از افراد دیده می‌شود که گفته شده موضوع، اختلاف بر سر زمین در بیرون از دانشگاه و در شرق این مرکز علمی بوده است.

در همین زمینه دانشگاه شهرکرد با صدور بیانیه‌ای توضیحاتی در خصوص این اتفاق ارائه کرد.

در اطلاعیه دانشگاه شهرکرد آمده است: روز پنجشنبه ۱۱ آبان‌ماه ۱۴۰۲ با توجه به رخداد پیش آمده بین نیرو‌های یگان حفاظت راه و شهرسازی و دانشگاه شهرکرد، نکات زیر را به سمع و نظر افکار عمومی می‌رساند: اولا با توجه به اختلاف پیش آمده بین دانشگاه و اداره کل راه و شهرسازی، تاکید می‌شود، مدیریت دانشگاه شهرکرد خود را مکلف به حفظ حقوق دانشگاه در چارچوب قوانین می‌داند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: درگیری امروز، خارج از محیط دانشگاه صورت گرفته و نیرو‌های اداره کل راه و شهرسازی وارد محیط دانشگاه نشده‌اند؛ درگیری در جنب ضلع شرقی دانشگاه و پارک فرهنگیان صورت گرفته است و ورود نیرو‌های راه و شهرسازی به حریم دانشگاه اکیدا تکذیب می‌شود.

اطلاعیه دانشگاه شهرکرد در ادامه تاکید کرده است: مسوولان بالادستی به موضوع مورد اختلاف صورت گرفته بین مسوولان حفاظت راه و شهرسازی و مدیران دانشگاه ورود کرده اند، حتما موضوع از طریق مراجع ذیصلاح مورد تعقیب قرار خواهد گرفت و نتیجه پیگیری‌ها نیز به سمع و نظر جامعه دانشگاهی و غیر دانشگاهی رسانده خواهد شد.

توضیحات مدیرکل راه و شهرسازی استان:

اما مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری نیز در فیلمی که از وی منتشر شده است، اعلام کرد: پس از یک روز کاری که با حضور استاندار در بازدید از طرح‌های عمرانی انجام شد، با این کلیپ مواجه شدیم که بحث برخورد و درگیری پرسنل یگان حفاظت و دانشگاه است.

حسنعلی مقصودی اظهار داشت: در این زمینه اختلاف نظری بین این دستگاه با دانشگاه شهرکرد بر سر اراضی شرقی دانشگاه است که از قبل هم مطرح بوده و ناهماهنگی و بدون اطلاع این اتفاق افتاده است که نباید این اتفاق رخ می‌داد و اگر قصوری از سوی پرسنل این اداره کل باشد با مسببان برخورد خواهد شد.

وی با عذرخواهی از وقوع این اتفاق گفت: در این موضوعات باید در یک روند قانونی (موضوعات) پیگیری شود و نکته مهم اینکه این اتفاق در داخل دانشگاه نبوده و بیرون از دانشگاه بوده است.

تعداد بازدید : 11

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت برترین ها، تاریخ انتشار: 12آبان1402، کدخبر: 1368689، www.bartarinha.ir

اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین