پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۲۷۲۱
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۷
وقتی معترض می شویم که برخی از انتصابات محفلی انجام می گیرد، دوستان هم ریش مان اخم در هم می کنند و می گویند این تفسیرها از شما بعید است. شما اینگونه بگویید ، چپی ها و اصلاحاتی ها چه می گویند؟ خبر می رسد که رضا ثقتی مدیرکل جنجالی ارشاد گیلان، مسئول دفتر هماهنگی امور استان های وزارت ارشاد شد! اگر راست باشد ، ما هیچ حرفی نداریم. در اخبار تکمیلی دریافت ، ادعا می شود که خبر کذب بوده و آقای ثقتی ، پست جدیدی نگرفته اند.

شعارسال: پژمان موسوی سردبیر ماهنامه تجربه در توئیتی مدعی انتصاب رضا ثقفی مدیرکل حاشیه ساز ارشاد گیلان به مدیرکلی امور استان‌های وزارت ارشاد شده است. عین تصویر توئیت در متن منعکس شده است. قضاوت با شما.

رضا ثقتی مسئول دفتر هماهنگی امور استان های وزارت ارشاد شد! + بعله

رضا ثقتی مسئول دفتر هماهنگی امور استان های وزارت ارشاد شد! + بعله

تکذبیه روابط عمومی ورازت ارشاد اسلامی: 

محمدمهدی سموعی رئیس مرکز روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد گفت: این خبر کذب است و آقای پژمان موسوی سردبیر ماهنامه تجربه کاملا دروغ‌پراکنی می‌کند. برکناری رضا ثقتی به دلیل فساد اخلاقی با امضای شخص وزیر ارشاد انجام گرفته و پس از آن ثقتی به هیچ مسئولیت جدیدی در وزارتخانه منصوب نشده است. ثقتی همان روز کنار رفت و جایگزینش معرفی شد و دستگاه قضا درحال بررسی، حقیقت‌یابی و پیگیری پرونده اوست. او بواسطه مباحث ناگزیر پرسنلی، در اختیار امور استان‌ها قرار گرفته تا زمانی که پرونده قضایی وی تعیین تکلیف گردد و هیچ مسئولیتی ندارد».

ظاهرا آن طور که از جوابیه روابط عمومی ارشاد منتشر شده مدیرکل پیشین ارشاد گیلان تا تعیین تکلیف نهایی همچنان در این وزارتخانه حضور دارد و از آنجا که هیچ پرسنلی نمی‌تواند بدون پست سازمانی باقی بماند به یک مرکز جدید منتقل شده است. البته این پست مدیریتی نبوده و احتمالا یک سمت کارشناسی تا تعیین تکلیف نهایی است. این که مدیرکل پیشین سرکار حاضر می‌شود و حقوق دریافت می‌کند نامشخص است. البته طبق قانون باید برای کار کردن حقوق پرداخت شود. هرچند بسیاری از کارشناسان در سطوح وزارتخانه‌های مختلف هستند که بدون حضور در محل کار حقوق دریافت می‌کنند.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین