پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 30
کد خبر: ۳۹۲۸۰۳
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴
براساس آمارهای ارائه شده از سوی وزارت رفاه، در سال ۱۴۰۰ مجموع درآمدهای سازمان تامین اجتماعی به ۵۴۴ هزار میلیارد تومان رسیده است. از این مبلغ نزدیک به ۵۲۰ همت آن درآمد حق‌بیمه‌های دریافتی از فعالان اقتصادی، شاغلان و دولت بوده و ۲۴ همت مابقی نیز از سایر حوزه‌ها (سرمایه‌گذاری و سود شستا و غیره) بوده است.همچنین طی سال گذشته رقم هزینه‌های سازمان تامین اجتماعی ۳۹۴ همت بوده که از این مبلغ حدود ۳۰۹ همت مربوط به حقوق و سایر مزایای بازنشستگی بوده، ۷۴/۵ همت هزینه‌های درمان و مابقی نیز مربوط به سایر هزینه‌هاست. احساس نمی کنید که مردم باید برای جماعتی باشناسنامه و بی شناسنامه در تامین اجتماعی جان بکنند و کار کنند و مدیران محترم با شیوه هایی بعضا غیرشفاف و ناکارامد مثلا مدیریت امور نمایند؟ نفرین بینانسلی بر ریشه و نسل و جان مدیران ناکارامد فعال در این سازمان. وقتی از بن سوختید می فهمید که تاوان چه چه چیزهایی را دادید و منشا سوختن دین و دنیای مدیران ناکارامد( در مقابل فعالیت بعضی از مدیران کارامد و متعهد)، از کجاست.

شعارسال: براساس آمار‌های ارائه شده از سوی وزارت رفاه، در سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های سازمان تامین اجتماعی به ۵۴۴ هزار میلیارد تومان رسیده است.

درآمد ۵۴۴ هزار میلیارد تومانی سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۱ + می دانید چقدرش سهم حق بیمه پرداختی مردم است و جایگاه مثلا شستا کجاست؟

از این مبلغ نزدیک به ۵۲۰ همت آن درآمد حق‌بیمه‌های دریافتی از فعالان اقتصادی، شاغلان و دولت بوده و ۲۴ همت مابقی نیز از سایر حوزه‌ها (سرمایه‌گذاری و سود شستا و غیره) بوده است.

همچنین طی سال گذشته رقم هزینه‌های سازمان تامین اجتماعی ۳۹۴ همت بوده که از این مبلغ حدود ۳۰۹ همت مربوط به حقوق و سایر مزایای بازنشستگی بوده، ۷۴/۵ همت هزینه‌های درمان و مابقی نیز مربوط به سایر هزینه‌هاست.

درآمد ۵۴۴ هزار میلیارد تومانی سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۱ + می دانید چقدرش سهم حق بیمه پرداختی مردم است و جایگاه مثلا شستا کجاست؟

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت نوداقتصادی، تاریخ انتشار: 17آبان1402، کدخبر: 2153528، www.90eghtesadi.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین