پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۲۸۵۲
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰
مسئولان فدراسیون فوتبال اعلام کرده بودند که در تلاش هستند تا بعد از رایزنی با کنفدراسیون فوتبال آسیا، مقدمات نگه داشتن این تجهیزات برای استفاده در لیگ برتر را فراهم کنند اما الان که دیگر مسابقات سپاهان در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، معلوم نیست آنها در این کار موفق خواهند شد یا خیر.

شعارسال: مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا برای میزبانی سپاهان در لیگ قهرمانان، اقدام به نصب و راه اندازی تجهیزات VAR در ورزشگاه نقش جهان کرده بودند و قرار بود تا پایان مسابقات سپاهان در این بازی‌ها این تجهیزات در ورزشگاه نقش جهانی باقی بماند. منتهی بعد از اتفاقات ورزشگاه نقش جهان در بازی سپاهان و الاتحاد که به حکم محرومیت AFC علیه باشگاه ایرانی منجر شد، با منتفی شدن میزبانی ورزشگاه نقش جهان، تجهیزات سیستم کمک داور ویدیویی هم از این ورزشگاه جمع آوری و طبق اعلام منابع آگاه به تهران منتقل شده است.

تجهیزات VAR ورزشگاه نقش جهان جمع آوری شد!

مسئولان فدراسیون فوتبال اعلام کرده بودند که در تلاش هستند تا با بعد از رایزنی با کنفدراسیون فوتبال آسیا، مقدمات نگه داشتن این تجهیزات برای استفاده در لیگ برتر را فراهم کنند، اما الان که دیگر مسابقات سپاهان در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، معلوم نیست آن‌ها در این کار موفق خواهند شد یا خیر.

گفته می‌شود که این سیستم سیار را از شرکت طرف قرارداد خود اجاره کرده و از آن در کشور‌هایی که مجهز به سیستم کمک داور ویدیویی نیستند استفاده خواهد کرد.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت فرهیختگان، تاریخ انتشار: 27آبان1402، کدخبر: 88534، farhikhtegandaily.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین