پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۳۱۱
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
شرکت پتروشیمی فرسا شیمی عضو انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی (APIC) و عضو اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی (OPEX)، احداث مجتمع تولید پلی اتیلن ترفتلات (PET) را در زمینی به مساحت ۹.۶ هکتار در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس (عسلویه) به مرحله اجرا در آورد.

شعارسال: شرکت پتروشیمی فرسا شیمی عضو انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی (APIC) و عضو اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی (OPEX)، احداث مجتمع تولید پلی اتیلن ترفتلات (PET) را در زمینی به مساحت ۹.۶ هکتار در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس (عسلویه) به مرحله اجرا در آورد.

عملیات خاکبرداری طرح احداث مجتمع تولید پلی اتیلن ترفتالات فرسا شیمی اجرایی شد

این واحد قادر به تولید سالانه ۳۰۰ هزار تن پلی اتیلن ترفتلات با گرید‌های نساجی و بطری می‌باشد که با تکیه بر خوراک MEG تولیدی مجتمع در حال بهره برداری خود و PTA واراداتی، طراحی و شکل گرفته است.

باتوجه به رویکرد دولت سیزدهم مبنی بر حمایت از پروژه‌های نیمه تمام، این پروژه نیز پس از چندین سال توقف با ریل گزاری صحیح وزارت نفت در مدت زمان سه سال با برآورد ۱۶۰ میلیون یورو و اشتغال برای ۱۰۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم و همت سرمایه گذار بخش خصوصی پس از دریافت زمین مناسب جهت اجرای طرح، اقدام به شروع عملیات خاکی با بهره گیری از تیم جوان مجرب و متعهد نموده است.

اطلاعات تکمیلی برای بهره برداری بیشتر از خبر:

شرکت فرساشیمی (سهامی خاص) عضو انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی (APIC) و عضو اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی (OPEX) می‌باشد که سال ۱۳۸۱ در قالب شرکت خصوصی تاسیس شد. این شرکت یکی ازمطرح‌ترین تولید کننده‌های انواع اتیلن گلایکول‌ها می‌باشد. میزان ظرفیت تولید سالانه ۴۴۴ هزار تن انواع اتیلن گلایکول شامل:
۴۰۰ هزا تن مونو اتیلن گلایکول
۴۰ هزار تن دی اتیلن گلایکول
۴ هزار تن تری اتیلن گلایکول می‌باشد
تقریباً ۹۰% از تولیدات با هدف تامین تقاضای جهانی این ماده به بازار‌های بین المللی آسیایی و اروپایی صادر می‌شود و حدود ۱۰% از تولیدات نیز جهت تامین نیاز داخلی کشور است. از ظرفیت صد در صد تولیدجهانی مونو اتیلن گلایکول ۸۴% در تهیه پلی استر، پلی اتیلن ترفتالات (PET) گرید الیاف، فیلم و بطری و ۸% آن در فرمولاسیون ضدیخ کاربرد دارد و ۸% آن نیز در حلال‌ها، رطوبت گیر و سایر موارد مصرف می‌شود.

آگهی تغییرات شرکت سهامی خاص فرساشیمی به شناسه ملی ۱۰۱۰۲۳۵۴۱۱۴ و به شماره ثبت ۱۹۳۴۹۶ به استناد صورتجلسه هییت مدیره مورخ ۲۷/۱۲/۱۴۰۱ تصمیمات ذیل اتخاذ شد آقای محمود نجفی اصل به شماره ملی ۰۰۳۳۸۴۳۴۶۵ به سمت رییس هییت مدیره تا تاریخ ۲۹/۰۴/۱۴۰۲ آقای حسین نجفی اصل به شماره ملی ۰۰۴۲۴۸۵۲۶۶ به سمت نایب رییس هییت مدیره تا تاریخ ۲۹/۰۴/۱۴۰۲ آقای قاسم نجفی اصل به شماره ملی ۰۰۴۲۹۹۴۳۵۷ به سمت عضو هییت مدیره و مدیرعامل تا تاریخ ۲۹/۰۴/۱۴۰۲ انتخاب گردیدند کلیه اوراق و اسناد بهادار و تعهدآور و بانکی از قبیل چک و سفته و قرارداد‌ها با امضاء منفرد هر یک از اعضاء هیات مدیره همراه با مهر شرکت و سایر مکاتبات عادی و اداری با امضای مدیر عامل و یا هر یک از اعضای هییت مدیره به تنهایی همراه با مهر شرکت معتبر خواهد بود. کلیه اختیارات هییت مدیره در ماده ۴۰ اساسنامه به مدیر عامل تفویض گردید.

بنظر می‌رسد که با توجه به سرمایه شرکت، حوزه فعالیتی، رصد خبری شرکت (شرکت اصلی، تابعه، تودلی ها) و رصد سهامداران اصلی و نیابتی و مدیران شرکت، باید در برنامه رسانه، قرار گیرد.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت پتروشیمی فرسا شیمی، تاریخ انتشار: 6دی1402، کدخبر: -، fcpco.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین