پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۸۱۴
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷
رسانه های جهت دار با ادعای آزادی بیان و ناشکیبا در تحمل منتقدین آنهم در برنامه دارای پخش زنده،رسوایی جدیدی بود به سبک رسانه انگلیسی. در پخش زنده تلویزیون، مجری بریتانیایی تحمل آزادی بیان و شنیدن حرف‌های کارشناس حامی فلسطین را نداشت و او را از برنامه بیرون کرد!

شعارسال: ادعای آزادی بین داشتن و رفتار چند استاندارده از خود نشان دادن، با هیچ منطقی قابل توجیه نیست. اینکه دو نفر مجری به یک کارشناس مدعو حمله نموده و با توسل به زور قصد بیرون انداختن و اخراج وی از برنامه در جلوی چشم هزاران بیننده را داشته باشند را نمی‌توان توجیه کرد و مسلما منجر به قضاوت می‌شود.

تعداد بازدید : 11


میهمان برنامه می‌پرسد که شما پول دارید به اوکراین و اسرائیل بدهید و چرا به فلسطین کمک نمی‌کنید؟ و مجری وی را احمق و دیوانه خطاب می‌کند.

مجری به شال گردن میهمان گیر می‌دهد و مجری دوم، بحث را به سمت حماس می‌کشد و منتظر خطای میهمان است. اما میهمان با تاکید صحبت از مردم فلسطین می‌کند.

مجری از تروریست بودن حماس می‌پرسد و میهمان به فاشیست بودن رژیم اسرائیل اشاره می‌کند. لحظه‌ای که انگار بمب اختلاف نظر فی مابین را می‌ترکاند.

مجری عصبانی می‌شود و با توهین از میهمان می‌خواهد که این گونه بحث کردن را به شبکه بی بی سی ببرد و انجا حاضر شود. میهمان بحث آزادی بیان را به میان می‌کشد و مجری قصد خفه کردن صدای میهمان و تقاضای بستن میکروفن او را دارد و او را دشمن انگلیس خطاب می‌کند.

میهمان می‌پرسد که آیا شما از کشتار ۳۰ هزار نفر انسان بیگناه حمایت می‌کند و این حرکت را تروریستی نمی‌دانید؟ مجری دوم، این آمار را مرتبط با تلفات جنگ می‌داند.

جنجال ادامه یافته و میهمان، انگلیس و امریکا را هم بدلیل حمایت از اسرائیل و سکوت در برابر جنایت غزه، تروریست می‌نامد.

مجری به سمت میهمان رفته و قصد بیرون کردن او از برنامه را دارد و میهمان می‌گوید که به من حمله نکن. مجری خود را پیرمرد سرطانی فاقد قوای حمله می‌نامد. میهمان قصد ادامه صحبت درباره حقانیت فلسطین را دارد.

میهمان معتقد است که رسانه‌هایی از این جنس با سکوت خبری یا حمایت شان باعث ایجاد این نسل کشی شده اند. میهمان موقع ترک برنامه، از عبارت آزاد باد فلسطین استفاده می‌کند.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین