پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۲۷۵۰
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶
کنست(پارلمان رژیم صهیونیستی) روز دوشنبه برای کسانی که پست‌هایی در حمایت از جنبش حماس منتشر کنند، یک سال حبس تعیین کرده است باید پرسید چی شد جناب اسرائیل؟ تا دیروز ما کامنت زدن سایبری داشتیم و دستگاه قضای ما محکوم بود به جهت داشتن! امروز گویا داستان برعکس شده و مجلس شما قانون یک سال حبس برای ارسال پست حمایتی از حماس در شبکه های مجازی را تصویب می کند؟

شعارسال: به نقل از خبرگزاری معا، کمیسیون قانون اساسی کنست در شور دوم و سوم پیش‌نویس قانونی را تصویب کرد که طبق آن کسانی که پست‌هایی را در تایید حماس و نیرو‌های مقاومت منتشر می‌کنند که شامل تمجید یا همدردی یا ترغیب به اقدامات مقاومت است، به یک سال زندان محکوم می‌شوند.

تصویب قانون یک سال حبس برای کامنت گذاران حمایتی از حماس در فضای مجازی توسط کنست(پارلمان) اسرائیل

طبق این قانون، پست‌هایی که به صورت تصادفی، با حسن نیت یا با هدف قانونی انجام شوند، ممنوع نخواهند بود بلکه پست‌هایی که به شکل هدفمند و مداوم منتشر شوند و نشان دهنده وابستگی فرد به حماس و نیرو‌های مقاومت باشند، مشمول قانون یک سال حبس می‌شوند.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 15آبان1402، کدخبر: 1402081511038، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین