پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۸۴۱۸
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰
مفتی سلطنت عمان با اشاره به اینکه «بزرگترین اشتباه در تاریخ این بود که از مسئله فلسطین، یک قضیه عربی مرتبط با وطن و نژاد ساخته شد»، تاکید کرد: «این قضیه، یک قضیه اعتقادی است».

شعار سال: مفتی سلطنت عمان با اشاره به اینکه «بزرگترین اشتباه در تاریخ این بود که از مسئله فلسطین، یک قضیه عربی مرتبط با وطن و نژاد ساخته شد»، تاکید کرد: «این قضیه، یک قضیه اعتقادی است».

شیخ احمد بن حمد الخلیلی با اشاره به این موضوع در حساب توییتری خود نوشت: «مسئله فلسطین، مسئله‌ای ملی یا مردمی نیست بلکه یک مسئله اعتقادی است، زیرا صرفا به اشغال یک سرزمین مربوط نمی‌شود بلکه مهمترین موضوع در آن، اشغال مقدسات ناب اسلامی است که ریشه در تاریخ نبوت دارد و از ارزش بالایی در موازین عقیده ایمانی راسخ برخوردار است بنابراین هرکسی که به خداوند و روز قیامت ایمان دارد، باید به یاری آن بشتابد و برای آن قیام کند».

وی تاکید کرد: «اشتباه تاریخی در قبال این قضیه، منجر به اشغال مسجدالاقصی شد. ما قومی هستیم که خداوند به واسطه اسلام ما را گرامی داشت و دین اسلام، پناهگاه ماست و عزت ما در آن است و اگر عزت را در چیز دیگری جستجو کنیم، خداوند ما را ذلیل می‌کند. آزادی مسجدالاقصی وهر ذره از خاک اشغالی تنها با دستان وضو گرفته و پاک، دل‌های وصل شده به خداوندو چشم‌های گریان از سر تقوای الهی ممکن است. پس این امت- که بهترین امت پدید آمده از بین مردم برای امر به معروف و نهی از منکر و برپایی دین خداوند در زمینش است- باید گرد هم جمع آیند و متحد شوند».

 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری شفقنا، تاریخ انتشار:۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، کدخبر:۱۳۷۴۵۰۹، fa.shafaqna.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین