پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۸۲۸
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵
محوریت اثبات قدرت در دوره جنگ سرد، به رخ کشیدن توانمندی غلبه( هژمونیک) در طیفی از افشای واقعیات تا غلو بود. اما در دنیای حاضر، محور اثبات قدرت متمرکز بر دیپلماسی یا توان به رخ کشیدن قدرت بدون انکه طرف مقابل احساس تهدید کند، است. تحقق دیپلماسی هم، بدون ورود و حضور همه جانبه و بهره گیری از تمامی ظرفیت ها ، امکان پذیر نیست.جنگ ترکیبی در دنیای حاضر، نوعی مکانیزم نابودسازی توان دیپلماسی است. بنظر می رسد که دوستان ما در کیهان ، هنوز با ادبیات دوره جنگ سرد اقدام به تحلیل مسائل نموده و دفع شر را تنها از راه جنگ جستجو می کنند. کمک کنیم تا برادران ما، اندکی تغییر دیدگاه دهند و بیاموزند همانند آنچه که ما در قبل از آنها آموختیم .

شعارسال: روزنامه کیهان نوشت که ایران نیم میلیون موشک دارد که با ۱۰درصد آن می‌تواند طی یک ساعت همه پایگاه‌های آمریکا در منطقه را به آتش بکشد.

اثبات قدرت با گردن کشی به سبک کیهان؟ کمک کنید برادران مان از منظومه های فکری جنگ سرد خارج شوند

خارج از شعار عرض می‌کنم آمریکا در شرایطی نیست که با ایران وارد جنگ بشود. رپرتاژ رسانه‌های غربی فقط می‌تواند نوعی عملیات روانی باشد. آمریکایی‌ها خوب می‌دانند ایران بیش از نیم میلیون فروند موشک دارد که در همان ساعت اول فقط با ۱۰ درصد آن می‌تواند تمام پایگاه‌های آمریکا در منطقه را به آتش بکشد.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت انتخاب، تاریخ انتشار: 16بهمن1402، کدخبر: 762394، www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین