پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۸۳۶
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۳
مدیر کل استاندارد خوزستان با اشاره به اینکه کم فروشی در شیرینی فروشی‌ها به طور جدی پیگیری می‌شود، گفت: طبق دستورالعمل جدید استاندارد ملی، شیرینی فروشی‌ها نباید وزن جعبه را در هنگام فروش محاسبه کنند.

شعارسال: علی داودی امروز، ۱۷ بهمن ماه با بیان اینکه این اقدام نوعی کم‌فروشی محسوب می‌شود، اظهار کرد: طی بازرسی‌های انجام شده ۵۰ شیرینی فروش در استان در هنگام فروش کالا وزن جعبه را محاسبه می‌کردند که به پرداخت ۱۰ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.

جریمه ۵۰ شیرینی فروش در خوزستان به علت کم‌فروشی + لزوم خالص فروشی در میوه و شیرینی فروشی ها

وی گفت: بر اساس برآورد انجام شده ۶ هزار کیلوگرم شیرینی از سوی این تعداد شیرینی فروش، کم فروشی شده است.

داودی ادامه داد: حذف محاسبه وزن جعبه در فروش شیرینی از سال گذشته از سوی سازمان استاندارد ابلاغ شده و انجام این کار به عنوان تخلف کم‌فروشی محسوب می‌شود.

مدیر کل استاندارد خوزستان با بیان اینکه این موضوع به طور جدی در دست پیگیری است، اظهار کرد: اتحادیه شیرینی فروشی‌های استان نیز این دستورالعمل را که از سال گذشته عملیاتی شده با عنوان خالص فروشی به صاحبان اصناف ابلاغ کرده است.

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت دیده بان ایران، تاریخ انتشار: 17بهمن1402، کدخبر: 178200، www.didbaniran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین