پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۳۹۱۳
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۵
متخصصان یک شرکت فناور موفق شدند دستگاه جلادهنده جواهر و زیورآلات طراحی و تولید کنند.این دستگاه با قیمتی معادل یک سوم نمونه مشابه خارجی تجاری‌سازی شده که علاوه بر نیاز داخل، صادر هم می‌شود.

شعارسال: پولادزاده از سازندگان دستگاه جلادهنده طلا و جواهر معتقد است که از جمله مزایای فنی دستگاه جلادهنده، پولیش همه طرفه جواهرات بوده و تنها یک طرف از کار پولیش نمی‌شود. حتی جا‌های که دست امکان ورود و حضور ندارد، می‌توان از این دستگاه بهره برداری کرد. بدلیل تعریف سایز‌های گوناگون سرند، امکام پولیش قطعات کوچک هم وجود دارد. امکان تامین قطعات برای دستگاه خودمان و دستگاه‌های مشابه خارجی را هم داریم.

کاربرد این دستگاه تنها در صنعت طلا و جواهر نبوده و می‌توان برای بخشی از صنعت تجهیزات پزشکی و بحث ایمپلنت‌ها (دندان، پیچ‌های فک و صورت و غیره) نیز مورد استفاده قرار گیرد. قیمت این دستگاه یک سوم قیمت دستگاه مشابه خارجی بوده و تاکنون به کشور‌های ترکیه، عراق و افغانستان صادر شده است. این دستگاه مورد توجه و استفاده فعالان داخلی نیز قرار گرفته و اسلامی از فعالان صنعت طلا و جواهر، از مزایای خاص این دستگاه در مقابل مشابه خارجی اش می‌گوید.

تعداد بازدید : 6
 
لازم به توضیح است که جلای طلا و زیور آلات به چند روش شیمیایی ، لایه برداری و پرداخت کاری ، مکش، سایش و مواردی همانند انجام می شود که دستگاه مورد اشاره ، با روش سایش اقدام به پرداخت کاری طلا و زیورالات می کند.
 
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون
 
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین