پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۹۴۱۹۹
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶
بانک مرکزی عراق تعلیق مجوز فعالیت شعبه بانک ملی ایران در این کشور را متوقف کرد تا فعالیت بانک ملی از سر گرفته شود. یک ماه پیش یک رسانه عراقی مدعی شد که بانک مرکزی عراق به دلیل تحریم‌های بین‌المللی علیه بانک ملی ایران، مجوز فعالیت این بانک در عراق را ابطال کرده است. حال رسانه های عربی عنوان کردند که بانک مرکزی عراق تعلیق مجوز فعالیت شعبه بانک ملی ایران در این کشور را باطل کرد.

شعارسال: بانک مرکزی عراق در نامه‌ای اعلام کرد که با توجه به تعهدات دوجانبه، تعلیق مجوز فعالیت شعبه بانک ملی ایران در این کشور را متوقف کرد تا فعالیت بانک ملی در این کشور از سر گرفته شود.

از سرگیری فعالیت بانک ملی ایران در عراق + سند

این در حالیست که چندی پیش و تاریخ ۱۶ بهمن ماه؛ سندی مبنی بر ابطال مجوز فعالیت بانک مرکزی ایران توسط بانک مرکزی عراق به دلیل تحریم‌های بین‌المللی علیه بانک ملی ایران منتشر شده بود.

براساس این سند عمار حمد خلف، معاون بانک مرکزی عراق خطاب به اداره کل بانک ملی ایران نوشته بود: با توجه به ضرر و زیان شعبه این بانک در عراق و محدود بودن فعالیت آن و عدم امکان فعالیت یا گسترش آن مجوز بانک ملی ایران در عراق ابطال شده است.

از سرگیری فعالیت بانک ملی ایران در عراق + سند

شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت دنیای اقتصاد، تاریخ انتشار: 12اسفند1402، کدخبر: 4052350، donya-e-eqtesad.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین