پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۴۲۲۱
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۵:۴۷
سید کاظم دلخوش اباتری نماینده مردم صومعه سرا طی نطق میان دستور خود در جلسه علنی مجلس بیان داشت که من به عنوان نماینده مردم بار‌ها فریاد زدم کشاورزان برنج کار در حال نابودی هستند، و به از برنجکاران که برنج را با رنج کشت می‌کنند ظلم شده است، در شرایطی که می‌توانسند تولید کنند دستگاه‌های دولتی به آن‌ها بی توجه بودند و بیش از دو برابر برنج تولیدی وارد شد، سی هزار تن تولید چای داشتیم، اما در برج چهار اعلام کردم یک نفر ۱۰۹هزار و ۷۰۰تن چای با یارانه وارد کرده است. دولت به کشاورزی توجه نکرد. بسیاری از منتقدین با توجه به شناختی که از روحیه آقای دلخوش( از دید ما بخوانید خود سلطان پندار) دارند معتقدند که اعتراض او درخصوص نابودی بخش کشاورزی ، اعتراضی ابزاری برای رساندن شکوائیه خود از انتخاب نشدن مجدد در گرسی نمایندگی مجلس، به گوش رئیس جمهور بوده است. باید از آقای دلخوش پرسید که خاصیت حضرتعالی در چندین دوره نمایندگی مجلس چه بوده است؟ نوع پاسخ دادن به تماس برقرار شده با شما را یادمان نرفته است جناب نماینده محترم مجلس خود سلطان پندار خطه صومعه سرا.به صراحت نوید می دهیم که دوره حیات سیاسی و مدیریتی جنابتان تمام شده است. اگر جای شما بودیم، در یک اتاق خلوت، اندکی به عملکردهای خودمان در مجلس و بیمه مرکزی و سایر نهادهایی که در آن فعال بودیم ، فکر می کردیم. آقای دلخوش، برخی از انتخاب ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی از ابتدا هم اشتباه بوده و ما باید به آن اعتراف کنیم. این را به گوش حاجی پشت پرده هم برسانید. خودتان خوب می دانید از کدام دو برادر عزیز صحبت می کنیم.

شعار سال: سید کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا طی نطق میان دستور خود در جلسه علنی مجلس ، بعد از تشکر از مردم صومعه سرا که ایشان را به مدت بیست سال (پنج دوره) بعنوان نماینده خود در مجلس انتخاب کرده اند ،بیان داشت که من در هر لباسی باشم دغدغه خدمت به مردم را دارم.( شعار سال: جدی می فرمائید؟!).

دلخوش در خصوص مشکلات کشاورزان و نابودی بخش کشاورزی بیان داشت که، من به عنوان نماینده مردم بار‌ها فریاد زدم کشاورزان برنج کار در حال نابودی هستند، و به از برنجکاران که برنج را با رنج کشت می‌کنند ظلم شده است، در شرایطی که می‌توانسند تولید کنند دستگاه‌های دولتی به آن‌ها بی توجه بودند و بیش از دو برابر برنج تولیدی وارد شد، سی هزار تن تولید چای داشتیم، اما در برج چهار اعلام کردم یک نفر ۱۰۹هزار و ۷۰۰تن چای با یارانه وارد کرده است. دولت به کشاورزی توجه نکرد.
وی خطاب به رییس جمهور گفت:آقای رئیس جمهور شما کشاورزان را نابود کردید، چرا به داد مردم نمی‌رسید و مشکلات اقتصادی‌ای که راحت قابل حل است حل نمی کنید؟(شعار سال: اگر به راحتی قابل حل است ، چرا تا الان صدای اعتراضت رو کسی نشنیده؟ آقای دلخوش ، ما شما را از خودتان بهتر می شناسم ، تمام کنید این مظلوم بازی ها را. آن بچه کوچک های بازی کننده در کوچه و خیابان ، در شرایط حاضر سردار و سرباز و متخصص این مملکت شده اند. مشفقانه و برای اخرین بار عرض می کنیم که بجای بازی ، خدمت صادقانه نموده و ارتقا تعهد داشته باشید).

نامه اعتراض آمیز کاظم دلخوش به رئیس جمهور در خصوص نابودی کشاورزی شمال ایران یا گلایه از عدم انتخاب مجدد در مجلس؟

بسیاری از منتقدین با توجه به شناختی که از روحیه آقای دلخوش( بخوانید نماینده مجلس خود سلطان پندار از دیدگاه ما) دارند معتقدند که اعتراض او درخصوص نابودی بخش کشاورزی ، اعتراضی ابزاری برای رساندن شکوائیه خود از انتخاب نشدن مجدد در کرسی نمایندگی مجلس، به گوش رئیس جمهور بوده است.

مستند این برداشت اینکه، وی با انتقاد از برخی تخلفات انتخاباتی اظهار کرده است. با این روش برگزاری انتخابات هیچ کدام موافق نیستید، خرید و فروش کلان رای و آرایی که بدون کارت ملی و شناسنامه به صندوق انداخته شد حق مردم را ضایع کردو امیدوارم وزارت کشور و شورای نگهبان به موضوع ورود کنند، ما برای وزیر کشور کت در آوردیم وزیر شود و ایشان کت در آورد که من نماینده نشوم، از ایشان و استاندار(شعار سال: اسدالله عباسی) نیز تشکر می‌کنم.

باید از آقای دلخوش پرسید که خاصیت حضرتعالی در چندین دوره نمایندگی مجلس چه بوده است؟ نوع پاسخ دادن به تماس برقرار شده با شما را یادمان نرفته است جناب نماینده محترم مجلس خود سلطان پندار خطه صومعه سرا. به صراحت نوید می دهیم که دوره حیات سیاسی و مدیریتی جنابتان تمام شده است. اگر جای شما بودیم، در یک اتاق خلوت، اندکی به عملکردهای خودمان در مجلس و بیمه مرکزی و سایر نهادهایی که در آن فعال بودیم ، فکر می کردیم. آقای دلخوش، برخی از انتخاب ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی از ابتدا هم اشتباه بوده و ما باید به آن اعتراف کنیم. این را به گوش حاجی پشت پرده هم برسانید. خودتان خوب می دانید از کدام دو برادر عزیز حامی تان صحبت می کنیم. 

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
برچسب ها: نامه دلخوش به رئیس جمهور درباره نابودی بخش کشاورزی ، صدای ناز کاظم دلخوش ، اعتراض کاظم دلخوش ، رای اعتماد کاظم دلخوش به وزیر جهادکشاورزی ، رابطه کاظم دلخوش با خاوازی ، رابطه کاظم دلخوش با شاهرخ رمضان نژاد ، رابطه کاظم دلخوش به سیدجواد ساداتی نژاد ، رابطه کاظم دلخوش با محمدعلی نیکبخت ، کارامدی کاظم دلخوش در مجلس ، اعتراض کاظم دلخوش به وضعیت بخش کشاورزی ، سکوت معنادار کاظم دلخوش در مجلس ، واقعیت پول و پارلمان ، شیوه رای آوردن و انتخاب کاظم دلخوش ، دو حاجی پشت پرده و حامی کاظم دلخوش ، کاظم دلخوش و بیمه مرکزی ، کاظم دلخوش و مجلس ، کاظم دلخوش سلطان خود خوانده ، میزان رضایت مردم صومعه سرا از عملکرد کاظم دلخوش ، خاصیت حضور کاظم دلخوش در مجلس برای مردم صومعه سرا ، انتقاد کاظم دلخوش از رئیس جمهور ، انتقاد ابزار کاظم دلخوش ، کاظم دلخوش و تامین منافع فردی ، اتمام عمر سیاسی و مدیریتی کاظم دلخوش ، نابودی برنج کاران شمال بدلیل واردات برنج و سرکوب قیمت ها
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین