پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۴۳۵۵
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۳
سید محمدعلی ابطحی،در اوائل نوروز از حمله کیف قاپ ها به خودش خبر داد و در نوشته کوتاهی با عنوان "گزارش موبایل ربایی! " نوشت: بعد افطار توی پیاده رو موبایل به دست پیاده روی می‌کردم. به سر تقاطع که رسیدم موتوری دو ترکه جست زد تلفنمو بگیرد من قرص نگه داشتم و ... .ابطحی در ۳۰ خرداد ۸۹ در بازگشت از مراسم یادبود آیت الله حاج میرزا جواد تهرانی نیز توسط افرادی ناشناس مورد حمله قرار گرفته اما در نهایت بخیر گذشت. ابطحی تجربه هک دامین وبلاگ خودش را هم در قبل دارد . درخصوص موبایل قاپی اخیر، برایمان جای سوال دارد که با سرقت اتفاقی موبایل مواجه هستیم یا موبایل قاپی برای اطلاعات داخل موبایل. نظر خودت چیه محمدعلی؟

شعار سال : سید محمدعلی ابطحی، فعال سیاسی اصلاح طلب در اوایل نوروز ۱۴۰۳ در کانال تلگرامی‌اش از حمله کیف قاپ‌ها به خودش خبر داد و در نوشته کوتاهی با عنوان "گزارش موبایل ربایی! " ( شعار سال: چرا علامت سوال گذاشته؟)نوشت:

بعد افطار توی پیاده رو موبایل به دست پیاده روی می‌کردم. به سر تقاطع که رسیدم موتوری دو ترکه جست زد تلفنمو بگیرد من قرص نگه داشتم. اصلا نمیفهمیدم چی شد. قیافه‌ها تروتمیز. موتور خیلی نو و شیک. موبایل از دست موتوری لیز خورد و توی دستم ماند. پیاده نشد. گاز داد با صورت خوردم روی زمین. بچه‌ها آمدند. رفتیم بیمارستان. عکس گرفتیم. ۱۰ تا بخیه روی ابرو و تَرَک قفسه سینه محصول این زمین خوردن بود.

شعار سال: ابطحی با لباس شخصی و تیپ رو شلواری که می زنه ،چنان تو چشمه که باید برای ایشان اسپند دود کرد. 

حال محمدعلی ابطحی مناسب سیزده بدر هست یا نه؟

ابطحی اضافه کرد، خدا را شکر. آسیب جدی‌تر ندیدم . فقط نگید کاش این کار رو نمی‌کردی کاش اون کار رو نمی‌کردی؟!شد دیگه ، مثل هزاران نفری که موبایل شان دزدیده می‌شود.

حال محمدعلی ابطحی مناسب سیزده بدر هست یا نه؟

سوال اینجاست که آیا موبایل قاپی از سیدمحمد ابطخی با رویکرد سرقت بود یا دستیابی به برخی از اطلاعات موجود در گوشی؟ باد سرقت گوشی سجادی وزیر ورزش افتادیم؟! 

حال محمدعلی ابطحی مناسب سیزده بدر هست یا نه؟

سوال بعدی اینه که، الان محمدعلی ابطحی با خانواده می تونه سیزده بدر بره یا نه؟ بنظرتون محمدعلی ابطحی ویلا داره؟ کجا مثلا؟ حالا چرا دماوند؟ کسی محمدعلی رو توی دماوند دیده؟ الله و اکبر. 

توضیحات تکمیلی برای بهره برداری بیشتر از خبر:

محمدعلی ابطحی متولد ۷ بهمن ۱۳۳۸ در مشهد، روحانی است . فارغ التحصیل دروس حوزوی تا مقطع دروس خارج می باشد نام او با اصلاحات و خاتمی گره خورده و در سال ۸۸ دستگیر و محاکمه شد و سه فرزند دختر و یک دوجین نوه دارد(محمدعلی ابطحی در سال ۱۳۵۸ وقتی ۲۰ ساله بود با دختر عمه خود فهیمه موسوی نژاد که دختر آیت الله موسوی نژاد بود ازدواج کرد و حالا سه دختر بنام فائزه( لیسانس مردم‌ شناسی از دانشگاه تهران؛ خانه‌ دار و پاره وقت معلم دبستان)، فاطمه(لیسانس بازرگانی دانشگاه علامه طباطبایی، خانه‌ دار و هفته ای دو روز دور کاری در بخش پشتیبانی شرکت خصوصی استارت آپی) و فریده (فارغ التحصیل هنر در دانشگاه تهران ) دارد).در یک خانواده ۸ نفره با سه برادر و دو خواهر غیر از خود در مشهد بدنیا آمد و مطابق سنت خانوادگی بعد از تحصیلات ابتدایی به علوم حوزوی پرداخت و در سال ۱۳۵۵ به مقطه خارج فقه رسید.
بعد از انقلاب ۵۷ در سال ۱۳۶۲ وقتی ۲۴ ساله بود بدون هیچ دانش رسانه ای بعنوان مدیر رادیو ایران انتخاب شد و تا سال ۶۷ در این مقام حضور داشت .از سال ۶۷ نیز از طرف سید محمد خاتمی که وزیر ارشاد بود بعنوان معاونت امور بین الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شد.در ۵ مرداد ۷۱ با استعفای خاتمی از ارشاد او هم استعفا داد و به صدا و سیما برگشت اما با کاندیدا شدن خاتمی در سال ۷۶ کارش را در صدا و سیما رها کرد و به ستاد انتخاباتی او رفت. بعد از پیروی خاتمی، در تیر ماه ۷۶ رئیس دفتر رئیس جمهور شد.
از سال ۷۶ تا ۸۰ بمدت ۴ سال رئیس دفتر ریاست جمهور بود سپس معاون حقوقی و پارلمانی خاتمی شد و در نهایت سال ۸۳ استعفا کرد و بعنوان مشاور رئیس جمهور ادامه داد.در انتخابات سال ۸۸ بر خلاف خاتمی از مهدی کروبی حمایت کرد .در نهایت ۲۶ خرداد ۸۸ دو روز بعد از انتخابات بازداشت و در ۱۰ مرداد محاکمه شد، او در اظهاراتش علیه موسوی، خاتمی، هاشمی حرف زد تا اینکه با سپردن وثیقه ۱۶۰ میلیونی در ۱ آذر ۸۸ آزاد شد.
در دوران زندانی بودن سعید مرتضوی دادستان وقت به سلول ابطحی می رود و اعلام می کند وصیت نامه اش را بنویسید چون چند روز دیگر اعدام خواهد شد.او می گوید با تمام سیاست مدار بودنش متوجه نشد اقدام مرتضوی جنگ روانی بوده است و او چند روز سخت را تجربه کرد.در ۳۰ خرداد ۸۹ در بازگشت از مراسم یادبود آیت الله حاج میرزا جواد تهرانی توسط افرادی ناشناس مورد حمله قرار گرفته اما در نهایت بخیر گذشت . همچنین دامنه و بلاگ ایشان ،تجربه هک در قبل را دارد. ابطحی در ۲۲ مهر ۹۲ سکته مغزی کرد و حالا مشکل رفع شده است .

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین