پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۷۴۴۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۶
چهار ترفند در خصوص موبایل تان که ممکن است شما همه آن‌ها را ندانید. این چهار ترفند شامل درخواست کمک در شرایط اضطراری، بازکردن درب خودرو در شرایطی که دزدگیر یا سوئیچ کنترل دار را در خودرو جا گذاشته اید و درب‌های خودرو قفل شده است، شماره سریال یونیک دستگاه شما برای درخواست قفل کردن موبایل و در نهایت پاک کردن کل داده‌های سیو شده در موبایل می‌باشد.

شعار سال: چهار ترفند در خصوص موبایل تان که ممکن است شما همه آنها را ندانید. دانستن این چهار ترفند می تواند کمک کار مناسبی برای برای پیشبرد برخی از کارهایتان و رفع مشکلات احتمالی باشد.

ترفند اول) برای درخواست کمک در شرایط اضطراری باید شماره 112 را شماره گیری کنید. حتی با موبایل بدون سیم کارت یا گوشی که صفحه آن قفل شده است نیز می توانید این کار را انجام دهید.

ترفند دوم) اگر سوئیچ کنترل دار ماشین یا دزدگیر را در خودرو جا گذاشته و درب ها قفل شده باشند، چنانچه یدک آن در منزل باشد، می توانید با تماس با منزل و درخواست صدور عملیات باز شدن درب از پشت گوشی و نزدیک کردن گوشی به درب خودرو، مشکل خود را حل کنید.

ترفند سوم) با استفاده از کد دستوری #06#* می توانید شماره سریال موبایل خود را استخراج کرده و در صورت دزدیده شدن گوشی، درخواست مسدود سازی کنید.

ترفند چهارم) می توانید با کد دستوری #3855*2767*   اقدام به پاک کردن کلیه داده های ذخیره شده در موبایل خود در زمان فروش گوشی یا شرایط خاص کنید.

تعداد بازدید : 152



اختصاصی پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال ، برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
0
0
چقد خوبه که شعار سال رو داریم تا در زمینه های الکترونیک گاها بهمون اطلاعات میده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
0
0
خداییشدمتون گرم که همچین مطلبی رو ادم هرچی بگرده نمیتونه جایی پیدا کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
0
0
خداییشدمتون گرم که همچین مطلبی رو ادم هرچی بگرده نمیتونه جایی پیدا کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین