پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۷۹۸۱
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱
برخی معتقدند که کمتر سارقی در مراسم رسمی و سیاسی اقدام به تخلف نموده و بدلیل اطمینان از حضور پلیس و نیرو‌های امنیتی و لیاس شخصی، مبادرت به چنین کاری نمی‌کنند. بر اساس اخبار دریافتی، تلفن همراه حمید سجادی به سرقت رفت. وزیر ورزش و جوانان که برای تشییع مرحوم نادر طالب زاده در مراسم تشییع وی از مقابل سازمان صداوسیما حضور پیدا کرده بود، گوشی تلفن همراهش توسط سارقان ناشناس، سرقت شد.

شعار سال: تلفن همراه حمید سجادی به سرقت رفت.وزیر ورزش و جوانان که برای تشییع مرحوم نادر طالب زاده در مراسم تشییع وی از مقابل سازمان صداوسیما حضور پیدا کرده بود، گوشی تلفن همراهش توسط سارقان ناشناس، سرقت شد.

هنوز خبر جدیدی نرسیده که سجادی شکایت می کند یا بی خیال تلفن همراهش می شود.ضمن اینکه وزارت ورزش و جوانان هم واکنشی به این ماجرا از خودش نشان نداده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ انتشار:۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، کدخبر:675480، www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین