پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 30
کد خبر: ۳۹۴۴۷۱
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۵
بانک مرکزی در اطلاعیه‌ای اعلام داشت که حداکثر تراکنش خرید روزانه افراد حقیقی را ۱۰۰ میلیون تومان به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش داده است. این دستورالعمل از ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ در کلیه بانک‌ها اجرایی می‌شود. لازم به توضیح است که این حجم تراکنش، شامل تراکنش‌های صورت پذیرفته از کلیه کارت‌های بانکی یک شهروند بوده و نباید به اشتباه، برای هر کارت بانکی ، قابلیت تراکنش ۲۰۰ میلیون تومانی درنظر گرفته شود.

شعار سال: بر اساس اطلاعیه صادره از طرف بانک مرکزی ، سقف تراکنش خرید روزانه شهروندان از طریق کارت های بانکی افراد حقیقی، به ۲۰۰ میلون تومان ارتقا یافت. این افزایش، شامل سقف مجموع کارت به کارت و تراکنش‌های بانکی شخص حقیقی با همه کارت‌های بانکی که به نام اوست، می شود.در سال ۱۴۰۲، حداکثر تراکنش خرید روزانه شهروندان، ۱۰۰ میلیون تومان بوده که با توجه به افزایش تورم، درخواست شهروندان برای رفع نیازهای اقتصادی، به ۲۰۰ میلیون تومان رسانده شده است. این دستورالعمل از ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ اجرا خواهد شد.

افزایش سقف تراکنش خرید روزانه افراد حقیقی از تمامی کارت ها به 200 میلیون تومان از ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

برای پرهیز از هرگونه اشتباه احتمالی، مجددا تاکید می گردد که سقف مجموع کارت به کارت و تراکنش‌های بانکی شخص حقیقی با همه کارت‌هایی که به نام اوست، ۲۰۰ میلیون تومان در روز است.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین