پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۴۹۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۷
حسن نصرالله دبیرکل حزب الله در مراسم بزرگداشت رئیس جمهور شهید (آیت الله رئیسی) با روشن بینی خاص بیان داشت که در ایران هرکس رئیس‌جمهور می‌شود با دو چالش مستقیم مواجه است ️چالش نخست موضوع اقتصادی و معیشت است و دوم روابط منطقه‌ای و سیاست خارجی است. ️منشا این دو چالش این است که جمهوری اسلامی از زمان پیروزی با خطرات و تهدیدات زیادی تا به امروز نظیر تحریم‌ها و جنگ تحمیلی صدام و حتی جنگ جهانی مواجه بوده، که بسیاری از دیکتاتور‌ها از آن حمایت کردند. آیت‌الله رئیسی در شرایط اقتصادی و معیشتی بسیار سخت در سه سال دوره ریاست جمهوری‌اش، پروژه‌های اقتصادی را احیا کرد و هزاران کارخانه‌ای را که از خدمت‌رسانی خارج شده و کادر آن بیکار شده بودند؛ احیا و فرصت‌های شغلی فراوانی ایجاد کرد. وی طرح ساخت مسکن را در دستور کار قرار داده بود و ساخت دو میلیون و چهارصد هزار مسکن را کلید زده بود و تولید و فروش نفت را هم افزایش داده بود. در سیاست خارجی در دوران ریاست جمهوری آقای رئیسی تحول بزرگی در دیپلماسی ایران و سیاست خارجی این کشور به وجود آمد.

شعارسال: سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله در مراسم بزرگداشت رئیس جمهور شهید (آیت الله رئیسی) بیان داشت که یکی از پیام‌های تشییع جنازه‌های با شکوه شهدای خدمت، این بود که ایران کشوری قوی، منسجم و مستحکم است و با اینکه شهادت سید ابراهیم رئیسی و یاران همراه شان بسیار اندوهبار و ناراحت کننده بود، اما این حوادث خللی ایجاد نخواهد کرد و باعث تضعیف کشور نخواهد شد. زیرا ایران کشوری است که طبق قانون اساسی، نهاد‌ها و قانون اداره می‌شود و در رأس آن یک رهبر بزرگ و عظیم قرار دارد که در کنار اعتماد از یک پایگاه و خاستگاه مردمی بهره‌مند است. سیاست‌های ایران در قبال دفاع از فلسطین و مقاومت پایدار خواهد بود و اگر کسانی منتظرند ایران فلسطین و مقاومت را رها کند؛ چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

مواجه دنباله دار روسای جمهور در ایران ، با دو چالش اقتصادی و معیشت و دوم روابط منطقه‌ای و سیاست خارجی

حسن نصرالله دبیرکل حزب الله در مراسم بزرگداشت رئیس جمهور شهید (آیت الله رئیسی) با روشن بینی خاص بیان داشت که در ایران هرکس رئیس‌جمهور می‌شود با دو چالش مستقیم مواجه است ️چالش نخست موضوع اقتصادی و معیشت است و دوم روابط منطقه‌ای و سیاست خارجی است. ️

تعداد بازدید : 3

منشا این دو چالش این است که جمهوری اسلامی از زمان پیروزی با خطرات و تهدیدات زیادی تا به امروز نظیر تحریم‌ها و جنگ تحمیلی صدام و حتی جنگ جهانی مواجه بوده، که بسیاری از دیکتاتور‌ها از آن حمایت کردند. آیت‌الله رئیسی در شرایط اقتصادی و معیشتی بسیار سخت در سه سال دوره ریاست جمهوری‌اش، پروژه‌های اقتصادی را احیا کرد و هزاران کارخانه‌ای را که از خدمت‌رسانی خارج شده و کادر آن بیکار شده بودند؛ احیا و فرصت‌های شغلی فراوانی ایجاد کرد. وی طرح ساخت مسکن را در دستور کار قرار داده بود و ساخت دو میلیون و چهارصد هزار مسکن را کلید زده بود و تولید و فروش نفت را هم افزایش داده بود. در سیاست خارجی در دوران ریاست جمهوری آقای رئیسی تحول بزرگی در دیپلماسی ایران و سیاست خارجی این کشور به وجود آمد.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
0
0
عجب حرف حکیمانه ای زده نصر الله
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین