پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۵۹
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰
استاندار بوشهر گفت: با توجه به اینکه قرارگاه سازندگی کوثر برای رفع محرومیت استان بوشهر 35 میلیارد تومان پیش بینی کرده این اعتبار به 50 میلیارد تومان افزایش می‌یابد.

شعار سال:مصطفی سالاری صبح روز شنبه در نشست با فرمانده‌هان سپاه استان بوشهر با قدردانی از تلاش سپاه در عرصه‌های گوناگون اظهار داشت: پروژه‌های محرومیتزدایی در نقاط روستایی و دور افتاده از اهداف فعالیت‌های قرارگاه سازندگی کوثر است که فعالیت‌های آنان در قالب اجرای طرح‌های گوناگون اجرا شده است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی در نقاط محروم استان بوشهر بر اساس شاخص‌ها و معیارهای تعیین شده اجرا می‌شود افزود: ساخت و اجرای پروژه‌ها باید بر اساس معیارهای تعیین شده اجرا شود تا بتواند نیازهای واقعی مردم نقاط محروم را تامین کند.

استاندار بوشهر، با اشاره به اینکه قرارگاه سازندگی کوثر برای محرومیت‌زدایی نقاط روستایی و دور افتاده استان بوشهر به ارزش 350 میلیارد ریال طرح اجرا می‌کند بیان کرد: تلاش می‌شود اعتبارات محرومیت‌زدایی استان بوشهر برای سال آینده از 35 میلیارد تومان به 50 میلیارد تومان افزایش یابد.

سالاری با تاکید بر تکمیل پروژه‌ها بر اساس زمان تعیین شده افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده طرح‌های عمرانی مناطق محروم استان بوشهر تا 1.5 سال آینده تکمیل می‌شود.

وی با بیان اینکه دولت برای نقاط محروم استان بوشهر 80 میلیارد تومان تخصیص داده است گفت: تلاش می‌شود با پیگیری‌های انجام شده میزان اعتبار یاد شده بازنگری شود و بر اساس معیارها و شاخص‌های مورد نظر افزایش یابد.

استاندار بوشهر با تاکید بر تشکیل کارگروه تخصصی برای تعیین طرح‌ها و پروژه‌های مورد نیاز نقاط محروم استان بوشهر بیان کرد: این کارگروه می‌تواند ضمن تعیین طرح‌های محرومیت‌زدایی هماهنگی لازم را برای تعیین شاخص‌ها و معیارهای مورد اشاره انجام دهد.

سالاری بر استقرار دبیرخانه اجرای پروژه‌های محرومیت زدایی درسازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر تاکید کرد.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از وب سایت خبرگزاری تسنيم، تاریخ انتشار: 30 آبان 1394، کد مطلب: 922408:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین