پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۸۴۷
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵
کودکان کار در پروژه مشارکتی گروه های مجسمه سازی و نمایشی با عنوان «زیر گنبد کبود» به ساخت اجزای قصه پرداختند.
شعارسال: اختتامیه کارگاه «زیر گنبد کبود» برای حمایت از کودکان کار در خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

این کارگاه توسط انجمن هنرمندان مجسمه ساز ایران با همکاری خانه هنرمندان ایران، گروه تئاتر تش و شبکه یاری کودکان کار (گروه تلاش گران یاری همدل) با هدف ایجاد انگیزه و امید برای کودکان و مشارکت و حضور فعال هنرمندان در عرصه های اجتماعی، برای رشد فرهنگی جامعه برگزار شد.

کودکان با مشارکت هنرمندان مجسمه ساز براساس قصه مطرح شده از طرف گروه تئاتری، به ساخت اجزای قصه پرداختند و در پایان، نمایشی با ساخته های خود همراه گروه تئاتری اجرا کردند.

به گفته برگزارکنندگان این رویداد، تجربه مشارکت در ساخت اجزای نمایش و همکاری در شکل گیری روند قصه، فضایی مشترک بین هنرمندان و کودکان را شکل داد که علاوه بر تجربه ای جدید برای کودکان، حوزه ای متفاوت برای مشارکت هنرمندان را در رویدادها و جریانات اجتماعی فراهم کرد. در دنیای معاصر فضاهای عمومی در کنار گالری ها و فضاهای تخصصی نمایش آثار، دارای جایگاه ویژه ای در ایجاد رابطه دیالکتیکی بین مخاطب و هنرمند است.

انجمن هنرمندان مجسمه ساز ایران در راستای اهداف آموزشی و ترویجی خود درصدد است با استفاده از پتانسیل جامعه مجسمه سازی ایران با همکاری ارگان های مرتبط کارگاه های مشترک دیگری نیز برگزار کند تا در شکل گیری الگوی حضور فعال هنر و هنرمند در بطن جامعه، نقش خود را ایفا کند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: دوشنبه 12 مهر 1395، کدخبر: 3785769 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین