پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۰۵
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹
فرماندار ویژه زابل گفت: صنعت سنگ های قیمتی به دلیل جایگاه و اهمیتی ویژه ای که دارد می تواند نقش بسزایی در اقتصاد منطقه ایفا کند و در زمینه بازاریابی جهت صادرات به کشورهای دیگر قدم بر دارد.

شعارسال : هوشنگ ناظری در دیدار با مدیر عامل صندوق کار آفرینی امید استان اظهار کرد: توسعه صنعت سنگ های قیمتی در منطقه ضروری است و سرمایه گذاری و اعطای تسهیلات در این بخش با توجه به شرایط منطقه زابل و از طرفی هم مرز بودن با کشور افغانستان توجیه اقتصادی دارد.

فرمانده ویژه زابل با تاکید بر لزوم حمایت از بنگاه های خرد گفت: پرداخت تسهیلات به طرح های اشتغالزایی کوچک و زود بازده باید در اولویت وام های کم بهره صندوق کارآفرینی امید باشد تا هر چه سریعتر شاهد کاهش آمارهای بیکاری در منطقه باشیم.

وی با اشاره به لزوم حمایت از مشاغل خانگی در روستاها گفت:در نقاط مختلف روستایی در رشته های مختلف(صنایع دستی،قالی بافی،صنایع چرمی و ...) آموزش های لازم به افراد جویای کار داده شده که می طلبد با اعطای تسهیلات شرایط اشتغال را آماده سازیم.

مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید استان نیز در این دیدار خاطرنشان کرد: منابع پرداخت تسهیلات صندوق محدود است ولی تلاش می کنیم اعتبارات لازم را برای ایجاد فرصت های شغلی بیشتر فراهم کنیم.

شیخی اضافه کرد: وام ازدواج به عنوان یکی از وام های تکلیفی صندوق در حال حاضر می باشد که در شهرستان زابل در حال حاضر حدود 200 پرونده در جریان سیر مراحل اداری و پرداخت است.

وی بیان کرد: در تفاهم نامه ای که با دانشگاه آزاد منعقد کردیم به دانشجویانی که اقدام به ازدواج کرده اند به هر کدام مبلغ 5 میلیون تومان تسهیلات ازدواج پرداخت شده که در شرایط معمولی میزان هر وام به هر یک از زوجین فقط 3 میلیون تومان بوده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری دانشجویان ایران "ایسنا سیستان و بلوچستان تاریخ انتشار پنجشنبه 28 آبان 1394 ، کد مطلب 5-6484-948: www.sb.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین