پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۴۰۸۵۱
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲
حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی برداشت اشتباه از گفته هایم دارند و آنطور که میخواهند برداشت می کنند، گفت: بارها گفته ام که بنده برای کار آمده ام و در جهت منافع مردم با کسی تعارف ندارم.

شعار سال:

وی افرود: در خصوص شوراهای شهر نیز مواضع بنده احقاق حقوق شهروندی و حل مشکلات شهری است و هر شورایی که بخواهد خلاف جهت خدمت به مردم حرکت و منافع خود را بر مصالح و منافع و حقوق ترجیح دهد نوروزی مقابلش می ایستد.

نوروزی در خصوص تاخیر ۳ عضو شورای شهر پرند نسبت به امضای صورتجلسه انتخاب شهردار این شهر، تاکید کرد: برخی تلاش و اصرار دارند که بگویند حسن نوروزی در امورات شوراها دخالت می کند. بنده تنها با تخلفات و خودخواهی ها مخالفم و در امورات شوراها دخالتی ندارم مگر در جایی که حقوق شهروندان ضایع شود.

عضو شورای حل اختلاف استان تهران در استانداری تصریح کرد: بنده معتقدم شوراها در انتخاب شهردار باید فاکتورهای لازم را در نظر بگیرند.

نوروزی در پایان با بیان اینکه بنده انتخاب آقای نظرپور را به شورای شهر پرند و ایشان تبریک میگویم چرا که وی فردی سلامت و متعهد است، گفت: شوراها اختیارات قانونی روشن و تصریح شده ای دارند که هرگاه به درستی و در حوزه اختیارات قانونی خود با در نظر گرفتن مصالح مردم رفتار کنند نه تنها بنده بلکه هر شهروند مسوول و منصفی حامی و پشتیبان آنها خواهد بود.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیلی پرند پرس، تاریخ انتشار ۲۴ شهریور ۱۳۹۵، کد مطلب:  5856 :  www.parandpress.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین