پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۸۹۲
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۳
سخنگوی کاخ کرملین با تأکید بر ادامه حمایت روسیه از دمشق گفت که این عدم همکاری آمریکا با روسیه در مبارزه با تروریسم بود که به داعش اجازه داد مجددا به پالمیرا در سوریه حمله کند.
شعار سال: «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین در اظهاراتی درباره حمله داعش به پالمیرا ابراز تأسف کرد که آمریکا همکاری با روسیه در مبارزه با تروریست‌ها در سوریه را رد کرده است.

بنا بر گزارش خبرگزاری «اینترفکس»، سخنگوی کاخ ریاست‌جمهوری روسیه تأکید کرد: «همکاری آمریکا با روسیه می‌توانست به طور موثر مانع از حملات تروریست‌ها شود«.

پسکوف همچنین گفت:روسیه به مبارزه با تروریسم و کمک به نیروهای سوریه همچنان ادامه خواهد داد.«

وی افزود: «روسیه انتظار دارد که ضدحملات داعش در کوتاه‌مدت مهار شود. تهدید از دست دادن پالمیرا در سوریه، خسارات جبران ناپذیری به کل جامعه بشری تحمیل خواهد کرد

این مقام روس در ادامه تأکید کرد: «گروه‌های تروریستی در حال خروج از عراق و ورود به سوریه هستند که همین مسئله می‌تواند آغاز حملات جدیدی در سوریه را در پی داشته باشد

پسکوف در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: «حمله به پالمیرا در حقیقت، تأکیدی بر مسئله جدیت تهدید داعش است».

سخنگوی کاخ ریاست‌جمهوری روسیه درباره انتصاب «رکس تیلرسون» در مقام وزیر خارجه دولت «دونالد ترامپ» نیز گفت: «وی فردی به شدت حرفه‌ای است و رئیس‌جمهوری روسیه وی را از نزدیک می‌شناسد».

شبکه «ان‌بی‌سی» روز شنبه به نقل از دو منبع آگاه گزارش داد که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور منتخب آمریکا «رکس تیلرسون» را به عنوان وزیر خارجه جدید این کشور برگزیده است.

تیلرسون ۶۴ ساله مدیر اجرایی «اکسون موبیل» غول نفتی آمریکا است و روابط بسیار نزدیکی با «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه دارد.

با اندکی تخلیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 22 آذر 1395، کد مطلب: 13950922001104، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین