پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۹۹۳
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
وزیر ورزش و جوانان از ارسال درخواست برای میزبانی رقابت‌های جام‌جهانی فوتسال از طریق فدراسیون فوتبال به فیفا خبر داد و گفت: درخواست میزبانی فوتبال جام ملت‌های آسیا را نیز ارائه می‌دهیم.

شعار سال: مسعود سلطانی‌فر در جمع خبرنگاران استان کرمانشاه، اظهار داشت: امکان و شرایط میزبانی برای رقابت‌های جام جهانی 2020 فوتسال در ایران با توجه به وجود زیرساخت‌های مناسب، وجود دارد که از جمله می‌توان به سالن‌های 12 هزار نفری آزادی و پیروزی اصفهان اشاره کرد.

وزیر ورزش و جوانان از ارسال درخواست برای میزبانی این دوره از مسابقات از طریق فدراسیون فوتبال به فیفا خبر داد و گفت: میزبانی این مسابقات در پیشرفت هر چه بیشتر این رشته ورزشی موثر است و البته در سایر رشته‌ها نیز همین شرایط وجود دارد، بنابراین از برگزاری هر مسابقه جهانی و بین‌المللی در کشورمان برای پیشرفت رشته‌های ورزشی مختلف حمایت می‌کنیم.

وی با اشاره به موفقیت تیم فوتسال کشورمان در جام جهانی، ادامه داد: درخواست میزبانی فوتبال جام ملت‌های آسیا در سال 2023 را از طریق فدراسیون فوتبال به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه می‌دهیم که استادیو‌م‌های مناسبی همچون یادگار امام تبریز، نقش جهان اصفهان، ثامن مشهد، آزادی تهران، الغدیر اهواز و میانرود شیراز برای انجام این مسابقات داریم.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه اقتصاد ورزشی از اقتصادهای بزرگ دنیا است و بنگاه‌های بزرگ اقتصادی در ورزش سرمایه‌گذاری می‌کنند، متذکر شد: ساختار مناسبی در کشور برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در ورزش به‌خوبی فراهم نشده است.

این مسؤول بر ورود بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری در ورزش تاکید کرد و یادآور شد: تیم ما در آستانه مسابقات انتخابی جام جهانی 2018 روسیه شرایط خوبی دارد که امیدواریم در بازی‌های برگشت امتیاز خوبی کسب کند تا مقتدرانه به این رقابت‌ها صعود کنیم.

وزیر ورزش و جوانان به وضعیت پروژه‌های ورزشی در حال اجرا در استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: روند اجرای این پروژه‌ها امسال بهتر شده است و ما باید پروژه‌های ورزشی را طوری تعریف کنیم که بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در آن رغبت داشته باشد

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري فارس، تاریخ انتشار: 23 آذر 1395، کد مطلب: 13950922001472:www. farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین