پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۲۱۷۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷
نماینده مردم دامغان در مجلس از درآمد یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) این شهر طی سال گذشته خبر داد و گفت: تمام درآمد حاصله باید درخود شهرستان هزینه شود.

شعار سال: ابوالفضل حسن بیگی شامگاه سه شنبه در جمع موثرین دامغان با هدف ارائه گزارش عملکرد دو ماهه خود، به میزبانی تالار همایش های جمعیت هلال احمر این شهر خواستار توجه ویژه مسئولان اوقاف و امور خیریه در نحوه هزینه کرد درآمد موقوفات دامغان خصوصا حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) در خود این شهرستان شد و اظهار داشت: تمامی علما نیز اتفاق نظر دارند که پول وقفی باید در همان شهر هزینه شود.

وی همچنین از استقلال دانشگاه علمی کاربردی رسول اکرم (ص) دامغان خبر داد و افزود: قرار بود این مرکزی با دانشگاه های سمنان یا شاهرود ادغام شود که با تلاش و پیگیری های صورت گرفته این دانشگاه منحل یا با دانشگاهی دیگر ادغام نخواهد شد بلکه مستقل و به عنوان یکی از دانشگاه های برتر کشور ارتقاء و رشته های آن نیز در آینده افزایش خواهد یافت.


دبیر مجمع نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه فقط در جلساتی که برای مردم دامغان آب و نان داشته باشد شرکت می کنم، اظهار داشت: منافع و وحدت مردم شهرستان برایم مهم است و در غیر این صورت سکوت نخواهم کرد.

حسن بیگی با بیان اینکه دو هزار اثر تاریخی و فرهنگی در دامغان شناسایی شده است که از این تعداد ۴۹۰ اثر برای ثبت ملی در حال پرونده سازی هستند، اضافه کرد : ۱۲۴ اثر ثبت شده داریم که در حال پیگیری دو اثر تاریخی و فرهنگی برای ثبت جهانی هستیم.

وی با اشاره به اینکه بخش کشاورزی، گردشگری و آموزش عالی از اولویت های دامغانطی سالهای آینده خواهد بود، افزود: معیار و فعالیت بنده در دوران نمایندگی مردم شریف شهرستان، بخش کشاورزی، گردشگری و آموزش عالی است و با تمام قدرت و توان این موضوعات را دنبال خواهم کرد.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: از اول انقلاب در صنعت کشور یک هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شده اما در حال حاضر ۲۷ درصد صنعت کشور فعال است.

حسن بیگی بابیان اینکه دنیای غرببه محصولات کشاورزی ما نیازمند است و این مهم می طلبد تا بیش از گذشته در بخش کشاورزی سرمایه گذاری کنیم، گفت: تولیدات کشاورزی ما به ۱۴۰ میلیون تن رسیده که و می طلبد که در این بخش سرمایه گذاری خود را افزایش دهیم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی دنیای سفر، تاریخ 13 مرداد 95، کد مطلب: 100810: www.donyayesafar.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
0
0
این که تو خوده شهرستان هزینه باشه و باعث اشتغال جوونای اون شهرستان بشه خیلی خوبه و قطعا پولش برکات بیشماری رو با خودش به همراه داره
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
0
0
چی بهتر از این که یه خیری از موقوفات یه شهر به همون شهر برسه م.ق71
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین