پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۰۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴
کاپیتان تیم فوتبال بانوان ملوان که به دلیل بدقولی‌های مالی این باشگاه به تازگی از این تیم خداحافظی کرده، با اشاره به هزینه‌ی 21 میلیاردی ملوان برای بازگشت به لیگ برتر از آنچه که بدقولی و بدعهدی مدیران این باشگاه خواند به شدت گلایه کرد.
شعارسال: اوگفت که نمی‌دانم چگونه 35 میلیون قرارداد من را نمی‌دهند اما برای بازگشت تیم آقایان به لیگ برتر این همه هزینه می‌کنند.

سارا قمی، خانم گل 5 دوره لیگ فوتبال بانوان و کاپیتان مستعفی ملوان پس از شنیدن خبر هزینه‌‌ی 21 میلیاردی باشگاه ملوان برای بازگشت تیم فوتبال این باشگاه به لیگ برتر فوتبال کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت: "آقایان مسئول اگر نمی‌توانند به وعده‌ها و قول‌های خود عمل کنند قول ندهند، حرف نزنند. چقدر دروغ؟ با یک سال دروغ تیم را جمع کردند و با وعده‌های دروغ ما را فریب دادند، نکنید! چوب کار خود را خواهید خورد. 23 دختر دور یکدیگر جمع شدند و از جیب هزینه کردند، کسانی در تیم بودند که از نظر مالی مشکل داشتند و فوتبال تنها راه کسب در آمد آنها بود. اینقدر آه و نفرین پشت خود راه نیندازید. چوب کار خود را خواهید خورد. مانند امسال که هفت تا هشت میلیارد هزینه کردید و در آخر به دسته یک سقوط کردید. اینها همه چوب خداست! خوب فکر کنید. تیم دختران که مقام آور است یک درصد بودجه مردان را دریافت نمی کنند و این نتیجه این می شود که به دسته یک سقوط می کنید".

وی افزود: "می دانستم تیم مردان به لیگ برتر برگشته است ولی خبر نداشتم که 21 میلیارد هزینه کرده‌اند. خیلی جالب است که باشگاه همچین مبلغی را در اختیار داشته است و توانسته تیم را دوباره به لیگ برتر بازگرداند. اگر چنین مبلغی در باشگاه وجود داشته چرا تیم مردان به دسته یک سقوط کرد و تنها کمتر از 20 درصد مبلغ قرارداد بازیکنان دختر پرداخت شد. پس سرمایه و پول وجود داشته است! هفت تا هشت میلیارد پول در زمان برگزاری مسابقات لیگ به باشگاه تزریق می شود و متاسفانه هیچ سهمی برای تیم دختران قائل نشدند. این یعنی همه دست به دست هم داده‌اند تا تیم دختران را منحل کنند، در صورتی که تیم دختران تنها تیم این باشگاه است که حدود 8 تا 9 جام رنگین را برای باشگاه به دست آورده و ویترین این باشگاه فقط از کاپ و مدال های بانوان پر شده است".

قمی با بیان اینکه امیدوارم هم اکنون که چنین هزینه‌ای برای بازگشت تیم به لیگ برتر انجام داده‌اند به همان اندازه هزینه کنند تا این تیم حداقل بتواند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد، ادامه داد: "برای مثال تیم استقلال خوزستان با هفت- هشت میلیارد هزینه قهرمان فصل گذشته لیگ برتر شد در صورتی که باشگاه ملوان با هفت- هشت میلیارد هزینه به دسته یک سقوط کرد، امیدوارم یک مدیریت قوی در باشگاه حضور داشته باشد تا با توجه به اینکه پول های خوبی به باشگاه تزریق می شود حداقل تیم بتواند حرفی برای گفتن در لیگ داشته باشد نه اینکه با این همه هزینه باز در هفته های آخر دست به دعا شویم که تیم در لیگ باقی بماند و به دسته یک سقوط نکند".

وی گفت: " فکر نمی کنم اصلا برای باشگاه مهم بوده باشد که من از این تیم خداحافظی کردم، 10 روز مرتب از صبح تا غروب در باشگاه حضور داشتم برای پرداخت مبلغ قراردادم. با وعده وعیدهایی مانند این، که تو بمان ما حمایت می کنیم و درخواست هایت را عملی می کنیم مواجه شدم در صورتی که 12 سال این حرف ها را شنیدم، سالهای گذشته شرایط بهتر بود ولی متاسفانه فصل پیش وعده وعید دروغ بسیار شنیدم. دنیامالی رییس هیت مدیره باشگاه، قبل از بازی تیم مردان ملوان مقابل صبای قم در لابی هتل با حضور احمدزاده، بحری و رضاییان مدیر عامل باشگاه به من قول داد که قرارداد من تسویه شود و به من گفت این‌قدر مبلغ قرارداد تو ناچیز است که قول می دهم یکجا پرداخت شود. من نیز گفتم روی قول شما حساب کنم که احمدزاده گفت دنیامالی به قول خود عمل می کند. در حال حاضر با گذشت دو ماه و نیم از قول دنیامالی می‌گذرد و من مجبور به شکایت شدم".

خانم گل 5 دوره لیگ فوتبال بانوان ادامه داد: " فقط در حرف می‌گویند علاقه‌مند هستیم تیم دختران را در لیگ حفظ کنیم و حرف‌های این چنینی که قمی باید بماند، قمی خانم گل پنج دوره لیگ برتر است ولی متاسفانه در عمل نه تنها روی قول خود نمی مانند گاهی اوقات با شخصیت و غرور آدم نیز به راحتی بازی می کنند که فرد ترجیح می دهد از تیم جدا شود. یک جاهایی پول معنی می دهد و یک جاهایی غرور و شخصیت، زمانی که هردو از بین برود مخصوصا غرور و شخصیت، دیگر دلیلی برای ماندن و تلاش کردن نمی ماند".

کاپیتان تیم فوتبال بانوان ملوان افزود: " خانم ایراندوست نیز زمانی که دید من دیگر تحت هیچ شرایطی حاضر به ماندن در ملوان نیستم، و دید تلاش بازیکنانش که یک سال از جیب خود برای فوتبال هزینه می کنند، تبعیض ها را دید و شاهد این بود که تیم مردان در صورت سقوط به دسته یک با کسب یک پیروزی در بازی پاداش می گیرند در حالی که قرارداد دختران هنوز پرداخت نشده تصمیم به کناره گیری گرفت بلکه به بازیکنانش رسیدگی شود".

وی خاطرنشان کرد: "سال گذشته نه تنها پولی دریافت نکرده‌ایم بلکه سه تا چهار برابر مبلغ قرار داد خود بازیکنان هزینه کردند، چون ورزش حرفه ای تغذیه ی حرفه ای می‌خواهد و همه چیز آن باید حرفه ای باشد، ما هزینه را از جیب پرداخت کردیم در صورتی که همچین چیزی نباید باشد. هرکس جای من بود باید کلی پس انداز داشته باشد، حدود هشت سال با وجود پیشنهادات از سوی سایر تیم ها به دلیل اینکه ملوان تیم شهرم بود و به آن غیرت داشتم در این تیم ماندم و به همراه هم تیمی ها با چنگ و دندان این تیم را در لیگ برتر حفظ کردیم ولی متاسفانه آقایان سنگ تمام گذاشتن. حتی زمانی که با تمام مشکلات نایب قهرمان لیگ برتر شدیم حتی یک پیام تبریک روی سایت باشگاه قرار ندادند، برای من که پنج دوره خانم گل شدم پیام تبریک نگذاشتند. مثلا کاپیتان تیم بودم اگر پول نبود حداقل می توانستند احترام و شخصیت قائل شوند، محبت به بازیکن خیلی مهم است ولی متاسفانه چیزی ندیدیم".

قمی افزود: " سال گذشته قرارداد من 35 میلیون تومان بود ولی پرداخت نشد در مجموع دو سال قرارداد من پرداخت نشد و من ناچار به شکایت شدم. برای بسته شدن یک تیم به صورت حرفه‌ای با تمام هزینه ها حدود 500 میلیون هزینه نیاز است و فقط برای بستن قراردادهای مالی حدود 200 تا 250 میلیون تومان که شاید یک درصد از قرارداد مالی یکی از نیمکت نشینان مردان هم نشود".

وی ادامه داد: " تمام رفتار مسئولین این را نشان می دهد که فوتبال بانوان را نمی خواهند. متاسفم برای مسئولین باشگاه زمانی که تیم مردان در قعر جدول بود تیم دختران در بدترین و مظلومانه ترین شرایط قهرمان و نایب قهرمان لیگ شده است و هر سال نام ملوان را بالا برده‌اند ولی متاسفانه آقایان با هزینه های میلیاردی در انتهای جدول بودند و همیشه دست به دعا که تیم در لیگ برتر باقی بماند و امسال نیز که سنگ تمام گذاشتن به دسته یک سقوط کردند".

خانم گل 5 دوره لیگ فوتبال بانوان در پایان گفت: " دنیامالی می‌گوید بازیکنان بزرگسال در حق من بی‌مهری می کنند در صورتی که هفت- هشت میلیارد پول وارد باشگاه کرده‌ام! آقای دنیامالی با هشت میلیارد به دسته یک سقوط کردید در حالی که تیم نخست جدول با هشت میلیارد قهرمان لیگ برتر شد. خدا خوب جواب داد، چوب خدا صدا ندارد".

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ انتشار: 26 خرداد 1395، کدخبر: 95031715415، www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
India
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
زنان جامعه ما بشدت تو ایران مظلوم واقع شدن و براشون امکانات بسیار کمه هنوز جو سنتی علیه خانوم ها بر جامعه مون حاکمه
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین