پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۲۴۹
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲
پیکر مرحوم مهرداد اولادی فوتبالیست با تعصب مازندرانی تیم ملوان انزلی پس از تشییع پرشور در قائم‌شهر در آرامستان آستانه سر محله دارخیل قادیکلا به خاک سپرده شد.

شعار سال: اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی خودشان را به شهرستان قائم‌شهر و به‌سمت منزل پدری مهرداد اولادی رسانده و در مراسم تشییع پیکر مهرداد شرکت کردند.

*فوتبال‌دوستان و نیز علاقه‌مندان به این ورزشکار جوان مازندرانی از شهرهای مختلف استان مازندران خودشان را به مراسم تشییع مهرداد اولادی ‌رسانده‌اند.

*بنرهای متعدد در فراغ مهرداد اولادی در سطح شهرستان قائمشهر در نقاط مختلف این شهر نصب شده است.

*جواد کاظمیان زودتر از سایر بازیکنان خودش را به شهرستان قائم‌شهر رساند و در خانه پدری مهرداد در کنار خانواده‌اش حضور یافت.

*آیت‌الله عبدالله نظریخادمالشعریه قرار است بر پیکر مهرداد اولادی نماز بخواند.

*ساعت 9، پیکر مرحوم مهرداد اولادی وارد زمین باشگاه وطنی قائمشهر شد و حاضران در ورزشگاه پیکر مرحوم اولادی را دور تا دور این ورزشگاه چرخاندند.

*تمام خیابان‌های اطراف ورزشگاه و خیابان اصلی قائمشهر مملو از جمعیت هستند که این موضوع نشان دهنده حضور پر تعداد مردم در این مراسم است.

*محمد رویانیان، پژمان نوری، مهرداد میناوند، ایمان مبعلی، شیث رضایی، میثم بائو، خانواده مرحوم هادی نوروزی، جواد کاظمیان و بهداد سلیمی و اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم‌های نساجی و خونه به خونه از جمله ورزشکاران حاضر در مراسم هستند.‌‌

*پیکر مهرداد اولادی در روستای قادیکلای بزرگ تشییع می‌شود.

*نماز میت توسط آیت‌الله عبدالله نظریخادمالشعریه در میدان طالقانی اقامه شد ‌و پس از آن پیکر اولادی برای خاکسپاری راهی روستای قادیکلاه شد.

*پس از اقامه نماز میت به دلیل ترافیک شدید‌، مردم پیکر مرحوم اولادی را بر روی دست تا روستا حمل ‌کردند.‌‌

* پیکر مرحوم مهرداد اولادی، فوتبالیست با تعصب مازندرانی تیم ملوان انزلی, پس از تشییع پرشور در قائم‌شهر در آرامستان آستانه سر محله دارخیل قادیکلا به خاک سپرده شد.

*مرحوم اولادی به دلیل ایست قبلی در بیمارستان شهدای تجریش دارفانی را وداع گفت

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 2 اردیبهشت 1395، کد مطلب: 1054420:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین