پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۳۳۱
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸
نماینده مردم بهار و کبودر آهنگ در مجلس با بیان اینکه دولت در سال پایانی به خواب زمستانی واحدهای تولیدی پایان دهد، خواستار به سرانجام رسیدن طرح استانی شدن انتخابات شد.

شعار سال: محمد علی پورمختار نماینده مردم بهار و کبودر آهنگ در مجلس شورای اسلامی، در نشست علنی امروز سه شنبه (18 خردادماه) پارلمان در نطق میان دستور خود، اظهار کرد: مجلس نیازمند اصلاح ساختاری است تا بتواند کارآمدی خود را ارتقا دهد.

وی با بیان اینکه نمایندگان گرفتار مشکلات و مطالبات فردی و عمومی، برای رفع نیازهای عمرانی و خدماتی حوزه انتخابیه‌های خود هستند، تصریح کرد: جا به جا شدن مسئولیتهای نمایندگان با مسئولان اجرایی آنها را از پرداختن به مسایل اساسی و ریشه‌ای کشور بازداشته است.

نماینده مردم بهار و کبودر آهنگ در مجلس دهم با تاکید براینکه در این دوره مجلس باید با هماهنگی دولت، طرح استانی شدن انتخابات به سامان برسد، گفت: باید جایگاه و شأن نمایندگی همچون موضوعی که مقام معظم رهبری به آن اشاره کردند، تعیین و تثبیت شود تا با صرف وقت کافی به قانون‌گذاری و اصلاح قوانین مزاحم و مضر به حال اقتصادی مقاومتی پرداخته شود.

پور مختار با بیان اینکه مجلس باید وضعیت پولی و مالی و به ویژه نظام بانکی و بانکداری کشور را سامان دهد، تصریح کرد: در بعد نظارتی به ویژه در نحوه اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی مجلس باید تقویت شود.

وی افزود: باید در تصویب لایحه برنامه ششم توسعه، ملاحظه واقعیات، نگاه عملیاتی و لازم‌الاجرا و قابلیت ارزیابی شش ماهه از روند اجرایی قانون برنامه از انحراف آن جلوگیری و ضامن نیل به اهداف تعریف شده باشد.

نماینده مردم بهار و کبودر آهنگ بیان کرد: نمایندگان مجلس با حفظ و گسترش روحیه انقلابی در خود و جامعه به اجرای منویات امام (ره) و مقام معظم رهبری و مقابله با زیاده‌خواهیهای دشمنان به ویژه آمریکا اهتمام ویژه داشته باشند.

این نماینده مردم در مجلس دهم با تاکید بر اینکه دولت در سال پایانی خود قرار دارد، افزود: انتظار است که به فوریت به مسائلی همچون خروج از رکود و پایان بخشیدن به خواب زمستانی واحدهای تولیدی که غرق در مشکلات و آثار رکود هستند، رسیدگی شود که حل مشکل اشتغال در گرو تحقق این امر مهم است.

پور مختار اظهار کرد: ارائه و اجرای برنامه مشخص، منسجم و فوری جهت حمایت از تولید داخل، اصلاح نظام بانکی،کاهش سود، الزام واحدها به سرمایه‌گذاری در بخش تولید و حمایت جدی از اقتصاد مقاومتی، حمایت از سیاست جمعیتی با اعطای وام ازدواج و ایجاد اشتغال از دیگر مواردی است که انتظار می‌رود تا توسط دولت محقق شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اقدامات کینه‌توزانه و ضد اسلامی دولت عربستان و جلوگیری از برگزاری حج توسط خیل مشتاقان ایرانی در سال 95، ضروری است مراتب به سازمان کنفرانس اسلامی و افکار عمومی دولتها و ملتهای اسلامی از اصل ماجرا اطلاع‌رسانی و روشنگری شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 18 خرداد 95، کد مطلب: 1098745: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین