پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۴۵۴
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵
آیت الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم، گفت: مراکز علمی و حوزوی که در مورد مهدویت فعالیت می کنند باید اطلاع رسانی درست و صحیح از جایگاه مهدویت داشته باشند، تا بتوانند گام های موثر تری در این رابطه بردارند.
شعارسال: وی روز دوشنبه در دیدار رییس مؤسسه آینده روشن و پژوهشگاه مهدویت، با تقدیر از فعالیت های این مؤسسه بر لزوم آگاه سازی مردم تاکید و تصریح کرد: بسیاری از مردم راجع به مسائل مهدویت آگاهی لازم را ندارند .

استاد برجسته حوزه، تصریح کرد: لازم است با ادیان دیگر ارتباط برقرار کرد، ببینیم حرف اینها در مورد مهدی موعود چه چیزی است؟ و آنها هم سخن و ادله دین اسلام درباره مهدویت را بشنوند.

آیت الله علوی گرگانی وظیفه روحانیت را در تبیین مسائل مرتبط با مهدویت و امام زمان(عج) بسیار مهم دانست و گفت: روحانیت باید مسائل و موضوعات مرتبط با امام زمان(عج) را به بهترین شکل ممکن در جامعه تبیین کنند.

وی تلاش برای معرفی صحیح مکتب اهل بیت(ع) را بسیار مهم و امری مقدس قلمداد کرد و از تمامی افرادی که به نحوی در این مسیر تلاش می کنند تقدیر کرد.

گفتنی است، در ابتدای این دیدار حجت الاسلام پورسید آقایی گزارشی از فعالیت های مؤسسه آینده روشن ارائه کرد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ انتشار: 6 دی 1395، کدخبر: 9510-1287-5، www.qom.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین