پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۷۵۰
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱
تعمیرات اساسی واحد ۲ نیروگاه شهید مفتح توسط شرکت های پیمانکاری و با نظارت پرسنل واحدهای مختلف فنی این نیروگاه به پایان رسید.

شعار سال: در این دوره از تعمیرات و در بخش مکانیک شامل توربوژنراتور ، دیگ بخار ، تجهیزات سیکل های آب و بخار شامل انواع پمپ و فن و شیرآلات و مبدل ها مورد بازدید و تعمیرات قرار گرفت . در بخش الکتریک ، مشتمل بر تأسیسات برقی از قبیل ترانس های اصلی و کمکی و کلیدهای قدرت ، رله ها و ... بازدید و تعمیرات صورت پذیرفت .

در بخش ابزار دقیق ، از جمله بازرسی و تنظیمات تعداد زیادی از تجهیزات ابزار دقیق و کنترلی مانند انواع نشان دهنده ها ، پوزیشنرها ، کارت های الکترونیکی و اکچویتورها و نیز سیستم هیدرولیک توربین و ... انجام گرفت . در بخش شیمی و در قسمت رنگ و پوشش ، سند بلاست و رنگ آمیزی تجهیزات انجام پذیرفت .

در تعمیرات اساسی واحد ۲ نیروگاه شهید مفتح برخی فعالیت ها برای اولین بار برنامه ریزی و انجام شد . اهم این اقدامات عبارتند از :تعویض سیل های توربین HP/IP، تست High Speed روتور توربین، سند بلاست سوپر هیترها و پاس دوم کوره ، تعویض یاتاقان ایر هیتر ، تست های : شار هسته ، تخلیه جزئی و Bump Test ژنراتور ، تست رله های حفاظتی ترانس های Station و تعمیر دو دستگاه ترانس ۱۶۰۰ کیلو ولت آمپر در سایت می باشد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت صبح الوند، تاریخ 7 دی 95، کد مطلب: 23110: www.sobhealvand.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین