پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۷۰۱
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۳
معاون بهره برداری سیر و حرکت شرکت راه آهن کشور گفت: از ابتدای سال تا کنون31 میلیون تن بار توسط شبکه ریلی جابجاشده است.
شعار سال: ابراهیم محمدی معاون بهره برداری سیر و حرکت شرکت راه آهن کشور امروز در بندرعباس گفت: در این مدت صادرات 35 درصد و در بخش تن کیلومتر 10 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: بیشتر این ترانزیت از شبکه ریلی سرخس- بندرعباس صورت گرفته است.

معاون بهره برداری سیر و حرکت شرکت راه آهن کشور گفت: حمل پنبه و گوگرد از مسیر این خط ترانزیتی و از کشورهای آسیای میانه به روزانه 100 واگن با تناژ 50 تن رسیده است.

محمدی با اشاره به اینکه 10درصد از جابجایی بار در بندرشهید رجایی با خطوط ریلی انجام می شود گفت: با توسعه خطوط ریلی در ایستگاه مانوری در کنار اسکله رجایی روزانه 570 واگن تخلیه و بارگیری می شود که با برنامه های توسعه ای این میزان در سال آینده به 750 واگن در روز می رسد.

وی افزود: توسعه زیرساخت های رفاهی، افزایش سرعت قطارها و کیفیت بخشی به واگن ها از برنامه های شرکت راه آهن برای همه خطوط ریلی در کشور است.

معاون بهره برداری سیر و حرکت شرکت راه آهن کشور گفت: تراک بندی و افزایش ظرفیت خطوط ، توسعه خطوط ایستگاه انشعاب برای افزایش ظرفیت بارانداز واگن ها، استفاده از سامانه کنترل اتوماتیک قطار و احداث خط سوم بین ایستگاه انشعاب و اسکله رجایی از برنامه های توسعه ای در هرمزگان است.

محمدی گفت: طرح تراک بندی و مکانیزه کردن ترافیک با هدف افزایش ایمنی بزودی در هرمزگان به بهره برداری می رسد که موجب افزایش ظرفیت ترافیکی در استان می شود.

پورفخری مدیرکل راه آهن هرمزگان نیز گفت از ابتدای سال تا کنون 13 میلیون تن بار از طریق خطوط ریلی جابجا شده است که پیش بینی می شود تا پایان سال به 17 میلیون تن برسد.

هرمزگان هزار و 500 کیلومتر خطوط اصلی و فرعی دارد.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری جوان، تاریخ انتشار: 14 دی 1395، کد مطلب: 5923792، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین