پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۹۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۲
امیر نوذر نعمتی، از جمله فرماندهانی است که عهده‌دار فرماندهی دو تیپ استراتژیک نزاجا را در کارنامه خود دارد.

شعارسال: با حکم سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش و بنابر پیشنهاد فرمانده جدید نیروی زمینی ارتش، امیر نوذر نعمتی، به سمت جانشین جدید فرمانده نیروی زمینی منصوب شد.

شایان ذکر است؛ پیش از این، امیر کیومرث حیدری جانشینی نزاجا را بر عهده داشت که چندی پیش، با حکم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا به عنوان فرمانده این نیرو منصوب شد.

همچنین؛ امیر نعمتی پیش از این، سمت معاونت هماهنگ‌کننده نزاجا را بر عهده داشت. وی همچنین پیش از آن، فرمانده تیپ 65 هوابرد نوهد بود که اواخر مهر ماه امسال، معاون فرمانده نیرو شد.

امیر سرتیپ نوذر نعمتی، از جمله فرماندهانی است که عهده‌دار فرماندهی دو تیپ عمده و استراتژیک نزاجا یعنی تیپ هوابرد شیراز و تیپ ۶۵ نوهد نزاجا را در کارنامه خود دارد.

وی متولد ۱۳۴۴ شهرستان فیروزآباد فارس است که در سال ۱۳۶۴ به استخدام ارتش درآمد و مدت ۱۲۸ ماه در مناطق عملیاتی مختلف جنگ تحمیلی خدمت کرده است.

امیر نعمتی، از دوره ستوانی در رسته تکاوری بوده، فرماندهی گردان‌های تکاوری را نیز به عهده داشته و امروز نیز به عنوان جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش منصوب شده است.

وی از نیروهای با تجربه، با مهارت و با دانش نظامی بسیار بالاست که مدتی نیز رئیس ستاد لشکر 58 تکاور بوده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار خبر 16 دی 1395، کدمطلب: 5926181 ،www.yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
0
0
خداوند حافظ مرزداران ما باشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین