پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۸۲۵
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۳
رزمایش نیروی زمینی ارتش که با نام محمد رسول‌الله(ص) در جنوب شرق کشور در حال برگزاری است طی برپایی نمایشگاه دستاوردهای نزاجا در حاشیه این رزمایش برخی دستاوردهای این نیرو به نمایش درآمد که از جمله آنها یک فروند پهپاد جدید دست پرتاب با نام فرپاد بود.
شعارسال: رزمایش نیروی زمینی ارتش که با نام محمد رسول‌الله(ص) در جنوب شرق کشور در حال برگزاری است طی برپایی نمایشگاه دستاوردهای نزاجا در حاشیه این رزمایش برخی دستاوردهای این نیرو به نمایش درآمد که از جمله آنها یک فروند پهپاد جدید دست پرتاب با نام فرپاد بود.

یک فروند پهپاد جدید دست پرتاب با نام «فرپاد» ساخت نیروی زمینی ارتش در نمایشگاهی در حاشیه رزمایش این نیرو در جنوب شرق کشور رونمایی شد.

این پهپاد که به صورت اتوپایلوت عمل می‌کند ۲۰ کیلومتر برد داشته و مداومت پروازی آن ۴۵ دقیقه است.

از دیگر دستاوردهای این نمایشگاه انواع تسلیحات رزم زمینی از جمله چند تک تیرانداز ارتقا یافته و یک تک تیرانداز جدید با نام طاهر بود که این سلاح نیز در این رزمایش آزمایش و ارزیابی شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی تیترو، تاریخ انتشار: 22 آذر 1395، کدخبر: 36845، www.rotitr.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین