پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۰۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
وزیر نفت گفت: با توجه به اینکه آذربایجان کمبود سرمایه گذار و فعال اقتصادی ندارد، تبریز باید یکی از کانون های توسعه پتروشیمی کشور باشد.
شعار سال: بیژن نامدار زنگنه در مراسم آغاز عملیات اجرایی خط لوله انتقال اتیلن غرب در پتروشیمی تبریز اظهارکرد: تبریز یکی از چند کانون تمدنی ایران در حوزه های اقتصادی و صنعتی و بحث های فرهنگی و از نقاط تعاملات بین المللی ایران با خارج از کشور است و به همین دلیل من به این شهر آمده ام. من به اراده و سخت کوشی بی نظیر و عقل اقتصادی این مردم ایمان دارم و آن را تحسین می کنم.

وی افزود: پتروشیمی تبریز می‌تواند نقش مهمی در تامین نیاز صنایع ایفا کند و خوراک واحدهای جدید پتروشیمی تبریز با ۳۰ درصد تخفیف تامین می شود.

زنگنه با بیان اینکه توسعه صنعت پتروشیمی با استفاده از انرژی گاز از رویکردهای دولت است، گفت: توسعه واحدهای پتروشیمی باید با استفاده از فناوری های جدید انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه معمولا برای کلنگ زنی به مراسمی نمی روم و تا طرحی ۱۰۰ درصد تمام نشده باشد افتتاح نمی کنم، یادآور شد: با انتقال اتیلن غرب، شرکت پتروشیمی تبریز از مصرف خوراک گران قیمت رها شده و اقتصاد این شرکت دگرگون می شود و برای نجات پتروشیمی تبریز باید خوراک این مجتمع تغییر می یافت.

وی خاطرنشان کرد: امکان اختصاص ۱۲ میلیون متر مکعب گاز برای توسعه صنعت به منطقه آذربایجان شامل اردبیل، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی وجود دارد.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 16 دی 1395، کد مطلب: 95101610244، www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
0
0
به بحث آلودگی صنعت پتروشیمی بیشتر توجه کنید بعد تصمیم بگیرید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین