پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۵۳۴
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲
نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی از قول مدیرعامل شرکت پتروشیمی تبریز برای حفظ تیم دوچرخه سواری این باشگاه خبر داد و گفت: تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز برند ورزش آذربایجان است.
شعارسال: بعداز اینکه اخیرا صحبت هایی مبنی بر انحلال تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز که پرافتخارترین تیم دوچرخه سواری ایران در آسیا با ۱۵ سال افتخار آفرینی در رقابت های مختلف است، به گوش رسید مدیران و مسئولان استانی برای حفظ این تیم با مدیران شرکت پتروشیمی تبریز وارد مذاکره شدند.

مسعود پزشکیان با بیان اینکه جلسه ای اخیرا با مدیرعامل شرکت پتروشیمی تبریز داشتم، گفت: در این جلسه بعداز گفت و گوهایی که با آقای سلیمانی مدیرعامل شرکت پتروشیمی تبریز داشتم، وی قول داد که تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز که مقام های مهم کشوری و آسیایی دارد، حفظ شود.

وی با بیان اینکه تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز برند ورزش آذربایجان است، ادامه داد: طی روزهای گذشته باتوجه به انتشار خبرهایی در مورد انحلال تیم باقدمت و خوب دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز جلسه ای با مدیرعامل شرکت پتروشیمی تبریز داشتیم.

پزشکیان ادامه داد: استان آذربایجان شرقی و همچنین کشورمان به فعالیت این تیم های قدیمی و پرافتخار که برندی محسوب می شوند، نیاز دارد. این تیم ها در آسیا برای آذربایجان شرقی آبروداری کرده اند.

وی افزود: باتوجه به کمک ها و حمایت هایی که نمایندگان مجلس و مدیران استانی از شرکت پتروشیمی تبریز در پروژه های مختلف انجام داده اند، مدیران پتروشیمی نیز تصمیم گرفته اند تا تیم دوچرخه سواری این باشگاه حفظ شود.

گفتنی است تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز با کسب هشت عنوان قهرمانی در قدیمی ترین تور دوچرخه سواری ایران بنام تور ایران - آذربایجان همواره مدعی جدی قهرمانی در این تور بین المللی بوده و توانسته پرچم مقدس کشورمان را بارها روی سکوی قهرمانی به اهتزاز در بیاورد.

لازم به توضیح است که فارغ از قهرمانی های تیمی و انفرادی پرتعداد پتروشیمی در تور ایران - آذربایجان و دیگر مسابقات داخلی، این تیم در اغلب رقابت های بین‌المللی و در تورهای بسیار معتبر آسیایی و حتی اروپایی عناوین قابل توجهی کسب کرده و همواره نام ایران را در چنین مسابقات سطح بالا طنین انداز کرده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 23 بهمن 1395، کدخبر: 3904142 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین