پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۲۷۱
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
دکتر بگی گفت: شهرک صنعتی ورزنه را بعنوان شهرک تخصصی معرفی و نسبت به تشویق سرمایه گذار اقدام و زیرساخت های آن را نیز در دستور کار شهرک قرار خواهیم داد.

شعار سال: ظهر امروز بازدید میدانی دکتر کامران به همراه مهندس بگی مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان و هیئت همراه به بخش بن رود صورت گرفت. پس از بازدید از گلخانه و شهرک صنعتی ورزنه جلسه ای به ریاست بخشدار بن رود در محل شهرک صنعتی ورزنه تشکیل شد.

صادقی با اشاره به مسائل و مشکلات شهرک صنعتی ورزنه گفت: بعد از ۲۰ سال از عمر شهرک صنعتی هنوز یک کارگاه یا کارخانه شروع بکار نکرده است و باید فکر اساسی برای آماده کردن زیرساخت و تشویق سرمایه گذار داشته باشیم.

وی با توجه به اینکه باید بخش وسیعی از مشکلات با همفکری حل شود، اظهار کرد: گذر زمان و بر زمین ماندن طرح ها باعث می شود که شهرک های صنعتی از بازدهی برخوردار نشود و می طلبد تا طرحی جدید و مناسب منطقه به منظور حرکت چرخ های اقتصادی انجام شود.

دکتر کامران همکاری مسئولان شهرستان و فعالیت مسئولان مرتبط با شهرک های صنعتی را عاملی در راستای به ثمر رساندن فعالیت شهرک صنعتی ورزنه و همچنین اشتغال در بخش بن رود عنوان کرد.







دکتر بگی مدیر کل شهرک های صنعتی استان اصفهان با توجه به مشکلات موجود در بخش بن رود و همچنین خشکسالی های پی در پی این منطقه افزود: طرح ویژه ای را در خصوص آغاز به کار این شهرک ها خواهیم داشت و مسلما ورزنه از اولویت ویژه ای برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه باید سرمایه گذاران را برای حضور در بخش بن رود تشویق کرد، گفت: این شهرک را بعنوان شهرک تخصصی معرفی و نسبت به تشویق سرمایه گذار اقدام و زیرساخت های آن را نیز در دستور کار شهرک قرار خواهیم داد.

مدیر کل شرکت شهرک های صنعتی اصفهان با تاکید بر حضور و همکاری مسئولان بخش بن رود خاطرنشان کرد: باید شوراهای اسلامی، مردم و مسئولان بخش نیز در به ثبت رساندن شرکت های مردمی حضور فعال داشته باشند تا اشتغال ایجاد گردد.





گفتنی است در پایان با بررسی های به عمل آمده مقرر شد تا شهرک صنعتی ورزنه یک شهرک تخصصی کارخانه های آجر و سفال توسط مدیر عامل شرکت شهرک ها معرفی گردد.

همچنین باتوجه به ۵۰۰۰ میلیون ریال از اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای سال ۹۴ زیرساخت شهرک با مساعدت مدیر عامل جهت تشویق سرمایه گذاری از قبیل فضای سبز، روشنایی معابر، زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت براساس اولویت اقدام شود.

لازم به ذکر است، آنچه بر حسب نیاز به وجود شهرک های صنعتی در طی این چند ساله مطرح بود، فروش زمین به قیمت ارزان به صاحبان سرمایه بود و بدین وسیله با بررسی مشکلات موجود، تصمیم بر آن شد که واگزاری زمین در شهرک صنعتی ورزنه با قیمت تمام شده انجام و بعد از ساخت ۶۰% تخفیف داده شود، همچنین اگر توسعه نیاز باشد زمین با تخفیف به سرمایه گذار مربوطه داده شود.

مدت های بسیاری از اختصاص شهرک صنعتی ورزنه می گذرد ولی متاسفانه انچه به وضوح دیده می شود، صحبت های بسیار در خصوص راه اندازی این بخش اقتصادی آنهم در حد حرف است که طی چند سال توسط مسئولان مطرح شد. با وجود طرح پیشنهادات بسیار برای راه اندازی این شهرک، هنوز شاهد صدای چرخ های توسعه و اشتغال این بخش بوده ایم و این در حالی است که بخش بن رود مستحق نگاه ویژه و عملیاتی در خصوص پایه ریزی صنعتی بدون وابستگی شدید به آب می باشد و مسئولان بیش از هر کس دیگر به این نکته واقف هستند لذا می طلبد تا سرعت عمل در انجام طرح های مطرح شده در این جلسه و جلسات پیرامون صورت گیرد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از تی نیوز، تاریخ 10 آذر 95 ، کد مطلب: 52478141: www.tnews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین