پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۶۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۰
این تصمیم باید در شواری فیفا و با اکثریت آرا انجام می شد و حالا شورای فیفا اعلام کرده که جام جهانی فوتبال از سال ٢٠٢٦ با حضور ٤٨ تیم در قالب ١٦ گروه سه تیمی برگزار می شود.

شعارسال: فدراسیون جهانی فوتبال فیفا اعلام کرد که جام جهانی 2026 با حضور 48 تیم برگزار خواهد شد.

اینفانتینو رییس فدراسیون جهانی فوتبال که وعده داده بود در صورت کسب ریاست تعداد تیم های حاضر در جام جهانی را افزایش می دهد امروز به وعده اش عمل کرد و طرح موجود در فیفا برای افزایش تیم ها را به تصویب رساند.

البته این تصمیم باید در شواری فیفا و با اکثریت آرا انجام می شد و حالا شورای فیفا اعلام کرده که جام جهانی فوتبال از سال ٢٠٢٦ با حضور ٤٨ تیم در قالب ١٦ گروه سه تیمی برگزار می شود.

در اين رقابتها و در مرحله گروهي دو تیم اول هر گروه به مرحله دوم صعود می كنند و پس از آن بازيها به صورت تك حذفي برگزار مي شود. در واقع در مرحله مقدماتي هر كشور، دو بازي انجام مي دهد.

سهمیه قاره ها در طرح جديد به اين شرح است:

اروپا ١٦ تیم

آفریقا ٩/٥ تیم

آسیا ٨/٥ تیم

آمریکای جنوبی ٦/٥ تیم

آمریکای شمالی و مرکزی ٦/٥ تیم

اقیانوسیه يك تیم

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت تحلیلی خبری عصر ایران ، تاریخ انتشار خبر 21 دی 1395، کدمطلب: 516792 ،www.asriran.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
0
0
این نیم های آخری یعنی چی؟ مثلا آسیا 8/5 تیم یعنی چی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین