پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۱۹۱
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
امام جمعه موقت یزد بر عمل کردن وعده های داده شده مسئولان در خصوص کنترل تورم و رفع سایر مشکلات اقتصادی تاکید کرد .

شعار سال: حجت الاسلام سید جواد آیت اللهی، تورم ، بیکاری و معضلات فرهنگی را مهمترین مشکلات جامعه برشمرد و گفت : انتظار مردم از مسئولان رسیدگی به این معضلات است .

وی افزود : گرانی ، بیکاری و نبود شغل برای جوانان از دیگر مشکلات است و باید مسئولان اجرایی با برنامه ریزی وجدیت به دنبال چاره اندیشی برای این مشکلات باشند.

خطیب جمعه یزد تاکید کرد : علاوه بر مسائل و معضلات اقصادی ، از مسئولان توقع می رود برای رفع مسائل مختلف فرهنگی استان نیز چاره اندیشی کنند .

حجت الاسلام آیت اللهی افزود : وجود برخی معضلات فرهنگی مثل بدحجابی و بی توجهی به موضوع مهم عفاف و حجاب باعث رنجش خانواده های مذهبی و آحاد مردم متدین استان یزد شده است لذا انتظار می رود با برنامه ریزی در راستای حل مشکلات فرهنگی حرکت جدی انجام شود.

حجت الاسلام آیت اللهی درخصوص موضوع دریافت حقوق های نجومی از سوی برخی افراد هم گفت : دریافت اینگونه حقوق ها در کشور به هیچ وجه شایسته نیست و باید موضوع به صورت جدی رسیدگی شود و مسئولان اجرایی و قضایی کشور با قاطعیت به وظایف خود برای مبارزه با پرداخت حقوق های نجومی به برخی افراد عمل کنند .

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت تابناک یزد، تاریخ 18 تیر 95، کد مطلب: 257078: www.tabnakyazd.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین