پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۶۵۸
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶
نماینده مردم شهرکرد در مجلس با بیان اینکه بی‌تدبیری و بی‌مسئولیتی وزیر نیرو باعث سوء استفاده شده است، گفت: لازم است توجه بیشتری به اجرای مصوبات دولت شود چون عدم توجه می‌تواند امید مردم به دستاوردهای کاروان تدبیر و امید را ضعیف کند.

شعار سال: اردشیر نوریان نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور اظهار کرد:‌ در سال آخر دولت آقای روحانی رئیس جمهور هستیم و یادآوری می‌کنم که چهارمحال و بختیاری در سفر کاروان تدبیر و امید ۱۴ مصوبه داشته است.

وی با بیان اینکه از این تعداد مصوبه دو مصوبه اجرایی شده، پنج مصوبه به گفته مسئولان در دست اجرا است و ۴ مصوبه از برنامه عقب است افزود: سه مصوبه هم اساسا اجرا نشده که این مسئله می‌تواند امید مردم به دستاوردهای کاروان تدبیر و امید را ضعیف کند و لذا لازم است توجه بیشتری به اجرای مصوبات صورت گیرد.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان یادآور شد: موضوع آب اگرچه توسط برخی از دوستان و همکاران مجلسی به کرات از این تریبون اعلام شده ولی ما دیدگاه مردم را با نگاه ملی مطرح می‌کنیم.

نوریان ادامه داد: بنده در نخستین نطق خود در مجلس مواردی را تذکر دادم که اگر وزیر نیرو به آن توجه می‌کرد، امروز با این وضعیت روبه‌رو نبودیم و امروز همه مردم همدیگر را به زیاده‌خواهی متهم نمی‌کردند و فضای بدبینی به دولت گسترش نمی‌یافت.

وی بیان داشت: توجه وزیر نیرو به هشدارها می توانست کمک کند که امروز استان های مبدا و مقصد دچار نارضایتی نشوند.

نوریان تاکید کرد: اگر وزیر نیرو توجهی به تاکیدات ما در مجلس داشتند امروز استان‌های همجوار به مقصد پروژه آبی صحبت مسئولانه به زبان نمی‌راندند و امروز عده‌ای از همکاران مجلسی ما صحبت‌های غیرکارشناسانه و غیرمسئولانه به مسائل حقوق مردم نمی‌کردند و میلیاردها تومان هزینه‌ پروژه‌های غیرقانونی طرح نمی‌شد.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با مخاطب قرار دادن وزیر نیرو بیان داشت:‌ باید توضیح دهید که آیا در این پروژه مجوزهای قانونی صادر شده است یا خیر؟ پول اجرای این پروژه از کجا آمده است و ردیف تأمین اعتبار از کجاست؟ مجوز زیست محیطی آن را چه کسی صادر کرده است؟

وی خاطرنشان کرد: وزیر نیرو بداند بی‌تدبیری و بی‌مسئولیتی حوزه مسئولیتی اوست، که امروز باعث شده افرادی غیرمسئول بعضا در لوای سخنرانی‌های مذهبی موجب التهاب و نگرانی مردم شوند.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان با اشاره به اینکه اگر وزیر نیرو تذکرات ما را جدی می‌گرفت، دقت می‌کرد و به مصالح مردم اهمیت می‌داد زمینه استفاده از احساسات مذهبی و پاک مردم فراهم نمی شد و حرف حق و باطلی را منزوج کنند که احتمالا به دنبال اهداف دیگری باشد، لذا می‌خواهم وزیر نیرو از برخوردهای سلیقه‌ای در وزارت نیرو جلوگیری کند.

وی خطاب به چیت‌چیان عنوان کرد: افرادی که با جهت‌گیری‌های خاص منطقه‌ای در وزارت نیرو مشغول به کار هستند و موجب سوء جریان در تصمیم‌گیری‌های کلاً این وزارتخانه هستند را باید برکنار کنید و تعارف را کنار بگذارید؛ کسانی که این مسئله را مدیریت می‌کنند باید کنار بگذارید تا جای دیگری خدمت کنند.

این نماینده در ادامه خاطرنشان کرد: تصمیمات اساسی در حوزه زاینده‌رود دور از فشارها و لابی‌های موجود گرفته شود حقابه‌های مردم در استان چهارمحال و بختیاری و استان‌های پایین‌دست به صورت واقعی و شرعی و قانونی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در بخش پایانی نطق خود به دیگر مشکلات حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و از مسئولان مربوطه خواستار رسیدگی به آنها شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی جهانبین، تاریخ 25 مهر 95 ، کد مطلب: 31189: www.jahanbinnews.ir

اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین