پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۴۶۹۰
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۳
فرماندار شهرستان تهران گفت: اجرای طرح جمع آوری زنان معتاد متجاهر که از صبح سه شنبه در محله هرندی تهران آغاز شده است تا دو هفته آینده در پایتخت ادامه دارد.
شعار سال:عیسی فرهادی روز سه شنبه افزود: زنان معتاد جمع آوری شده برای درمان و ترک اعتیاد و بازپروری کامل تا زمان لازم در کمپ شفق نگهداری خواهند شد.
وی با اشاره به اینکه آمار دقیقی از شمار معتادان متجاهر و کارتن خواب زن پایتخت وجود ندارد گفت: این طرح تا تکمیل ظرفیت کمپ شفق ادامه خواهد داشت.
فرهادی نقش فرمانداری تهران را هماهنگ کننده دستگاه های دخیل در این طرح دانست و افزود: شهرداری تهران، پلیس پایتخت، دانشگاه علوم پزشکی تهران، کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی در اجرای این طرح مشارکت دارند.
فرماندار تهران با بیان اینکه پشتیبانی، بازسازی و تجهیز کمپ شفق و تامین بودجه این طرح از سوی شهرداری تهران صورت گرفته است خاطرنشان کرد: فرماندهی و محوریت طرح با استاندار تهران به عنوان رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان است.
وی تاکید کرد: پس از اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر زن، جمع آوری مردان معتاد از سطح شهر تهران نیز آغاز می شود.
پیش از این محمدرضا آذرنیا دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران با اشاره به اینکه جمع آوری زنان معتاد متجاهر و کارتن خواب پایتخت از ساعت 10 صبح (سه شنبه) در محله هرندی تهران آغاز شده گفت: عملیات جمع آوری زنان معتاد تا تکمیل ظرفیت 400 نفره کمپ شفق ادامه دارد.
روز گذشته استاندار تهران در نامه ای به دادستان پایتخت دستور جمع آوری معتادان متجاهر زن از سطح شهر تهران را ابلاغ کرد که با موافقت دادستان و صدور مجوز لازم، از صبح امروز عملیات جمع آوری آغاز شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا,تاریخ انتشار 10 آذر 1394,کد مطلب:81861741(5024098) , www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین