پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۰۷۸
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹
اهالی گویم چندین نوبت در رابطه با مشکلات آب، برق وگاز تجمع کرده اند اما بازهم استانداری برای برطرف کردن مطالبات به حق مردم به قول های خود عمل نکرده است.

شعار سال: درادامه تجمع اعتراض آمیز مردم گویم مبنی بر گازرسانی به مناطق مسکونی امام جمعه این بخش اظهارداشت: از این تجمع اطلاعی نداشته وبه صورت خود جوش صورت گرتفته ودراین مورد اهالی این منطقه چندین بار به استانداری مراجعه ومشکلات ومعضلات منطقه خود را بازگو کردند و استانداری برای رفع آن قول های دادند ولی تاکنون به آن عمل نکرده ومردم همچنان دربلاتکلیفی بسر می برند.

حجت الاسلام خادم خاطرنشان کرد: اهالی گویم چندین نوبت دررابطه با مشکلات آب، برق وگاز تجمع کرده اند اما بازهم استانداری برای برطرف کردن مطالبات به حق مردم به قول های خود عمل نکرده است.

وی درپاسخ به این سوال که مشکلات را چگونه ارزیابی می کنید آیا با بروکراسی اداری می توان خواسته های مردم را اجرایی نمود، افزود: حرف اداری مسئولان این گونه است که درزمانی که گویم به وسیله دهیاری اداره می شد زمین های را بنام زمین های شهرک شورا باسند هایی که مورد قبول دهیاری بوده تفکیک وبه مردم واگذار کرده اند.

امام جمعه گویم تصریح کرد: دولت براساس مصلحت گویم را جزء شهرکرده اما اگر ازمسئولان سئوال شود تاچه اندازه جزء شهر شیراز شده است می گویند همان چیزی که به عنوان بافت 90 هکتاری می شناسند ومابقی جزء شهربه حساب نمی آید .

وی با اشاره به اینکه اگر قرار باشد گویم جزء شهر شیراز شود باید تمام این منطقه را شامل گردد وبراین اساس باید تکلیف این منطقه روشن شود که آیا جزء شهراست ویا خیر؟، افزود: کدام مسئول باید پاسخگو باشد اگرمنطقه ای جزء طرح تفصیلی نیست بنابراین زیر نظر کدام نهاد ویا مرجعی قرار دارد تا از خدمات بهره مند شود.

مسئولان باید اززیربخاری بیرون آیند

امام جمعه گویم در پاسخ به این سوال مبنی براینکه شما به عنوان امام جمعه ، اهالی روی شما حساب ویژه ای باز کرده اند چه پیامی برای مردم ومسئولان دارید، گفت: مسئولان باید اززیربخاری ها بیرون بیایند ودرجریان مشکلات ومعضلات مردم قرار گیرند ونیز اگر روزی بخاری اداری ویا منازل شان قطع شود ومزه سرما را به چشند آنگاه درد مردم رااحساس خواهند کرد وهمچنین مسئولی که درد مردم را احساس نکند نمی تواند مسئول باشند.


با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی دانا، تاریخ 9 آذر 95، کد مطلب: 963679: www.dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین