پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۸۲۱
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۶
یکی از مربیان مطرح لیگ برتری که در جریان سودجویی دختری از ملی پوشان فوتسال است، جزئیات جالبی از این ماجرا را شرح داده است.
شعار سال: موضوع ارتباط چند ملی پوش فوتسال و فوتبال ساحلی با دختری که قصد سودجویی مالی داشته جنجال ساز شده و حتی به مراجع قضایی نیز کشیده شده است.

یکی از مربیان مطرح فوتسال که از نزدیک پیگیر این موضوع بوده و در جریان اتفاقات قرار دارد گفت: متاسفانه برخی راه پول درآوردن و باج گیری را یاد گرفته‌اند و از موقعیت و جایگاه ملی‌پوشان سوءاستفاده می‌کنند. این ماجرا هم تنها به بازیکنان فوتسال ختم نمی‌شود و تعدادی از ملی‌پوشان فوتبال ساحلی هم درگیر آن هستند.

این مربی همچنین با بیان اینکه برنامه‌ریزی این سودجو از ابتدا برای باج‌گیری بوده است، افزود: خانمی شهرستانی با چهار-پنج ملی پوش فوتسال ارتباط گرفته و بعد از گذشت مدتی نقشه‌اش را پیاده می‌کند. او بعد از اینکه تیرش به سنگ خورده، موضوع شکایت را مطرح می‌کند و مبلغ زیادی را از ملی‌پوشان می‌خواهد. شکایت او نیز ابتدا به حراست فدراسیون فوتبال بوده و سپس به مراجع قضایی بالاتر کشیده شده اما مطمئن باشید ملی‌پوشان فوتسال مرتکب کوچکترین اشتباهی نشده‌اند و خودم به شخصه پیگیر امور حقوقی هستم تا این شیاد نتواند به خواسته‌اش برسد.

وی همچنین با اشاره به حاشیه مشابهی که برای احسان حدادی به وجود آمده بود، گفت: اصلا دوست ندارم ملی پوشان فوتسال وارد چنین فضاهایی شوند چون برخی از آنها بسیار آدم‌های متدینی هستند و هیچ اتهامی به آنها وارد نیست. قطعا هدف این خانم، سودجویی بوده و همین که همزمان با چند ملی پوش، آن هم در دو رشته فوتسال و فوتبال ساحلی ارتباط گرفته، گویای همه چیز است.

با اندکی تخلیص و اضافات، برگرفته از سایت خبری تحلیلی فرارو، تاریخ انتشار: 5 بهمن 1395، کد مطلب: 303799، www.fararu.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین