پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۰۸۲
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۰
فعالیت خدمات رسانی و تکریم بیماران در این مرکز درمانی بسیار ضعیف و شکننده است ،بخش اورژانس و اتفاقات این مرکز که وظیفه پذیرش و نجات جان آسیب دیده گان حوادث گوناگون از قبیل؛ تصادفات و بیماران قلبی- ریوی میباشد به علت تعلل و تسامح در رسیدگی و عدم استفاده صحیح از تجهیزات پزشکی مربوطه در کوتاه ترین زمان منجر به فوت بیماران خواهند شد.

شعار سال: آن روز،که علم جدید،آرام آرام از اعماق تاریک قرون وسطی متولد شد، به خیال کسی خطور نمی کرد که چه حادثه مهمی در شرف وقوع است!!!
کسی نمی دانست که این کودک باهوش و بازیگو‌ش به همه جای جهان سرک خواهد کشید ودر همه جای جهان رد پای خویش را باقی خواهد گذاشت.
در اعماق اقیانوس ها،در دل کهکشانها و از همه مهمتر در سراسر ذهن و زبان آدمی.
اکنون آن کودک نوپای دیروز،موثرترین وخبرسازترین پدیده امروز است؛روزی نیست که خبر از ایده های نو و دستاوردهای فناوری نو به گوش جهانیان نرسد
یکی از مهمترین دستاوردهای عملی علم جدید گسترش ارتباطات و رسانه ها بوده است.بی شک رسالت رسانه ها به ویژه خبرگزاری ها در جهت رشد وتوسعه فرهنگی و اجتماعی بسیار حیاتی و ارزشمند است.
نشراخبار و اطلاعات واقعی و نقد و بررسی رویدادها در سطوح مختلف ذات خبرنگاریست. همواره مصلحت گویی خوشایند و تایید و تعریف کردن بسیار شیرین!!!
متاسفانه گاهی حقیقت بسیار تلخ است.
تحقیقا بی تفاوتی و کتمان برخی مشکلات و معضلات جامعه مخصوصا مشکلات مرتبط با بهداشت و درمان و سلامت جان شهروندان فاجعه ایست بسیار سنگین
بعنوان نمونه:یکی از مراکز بهداشت و درمان استان فارس،بیمارستان ولیعصر(عج)شهرستان ممسنی است؛که فعالیت خدمات رسانی و تکریم بیماران در این مرکز درمانی بسیار ضعیف و شکننده است ،بخش اورژانس و اتفاقات این مرکز که وظیفه پذیرش و نجات جان آسیب دیده گان حوادث گوناگون از قبیل؛ تصادفات و بیماران قلبی- ریوی میباشد به علت تعلل و تسامح در رسیدگی و عدم استفاده صحیح از تجهیزات پزشکی مربوطه در کوتاه ترین زمان منجر به فوت بیماران خواهند شد.
کادر درمان اعم از پزشک و پرستار و ضابطین باید بدانند که شهروندان با اعتماد کامل بیماران خود را به دست آنان میسپارند.
نکته قابل توجه این است؛ که به رغم آمار بالای مرگ و میر بیماران اورژانسی در بیمارستان فوق،مسئولین و متولیان ذیربط از جمله کادر مدیریت تا کنون نسبت به حل این بحران و فاجعه انسانی هیچ گونه واکنش یا اقدام عملی انجام نداده اند.
همچنین به دلیل نبود پارکینگ و فضای مناسب برای پارک، تجمع بیش از حد خودروها هم در ورودی بیمارستان و هم در محوطه داخلی و ورودی به اورژانس و اتفاقات این مرکز ترافیکی عظیم و مشکلی بزرگ برای تردد و به موقع رسیدن آمبولانس و یا خودروی حامل مصدوم و بیمار در سریع ترین زمان ممکن می باشد.
هر چند؛که این مشکلات و معضلات فقط مربوط به زمان مسئولیت رئیس فعلی بیمارستان مذکور نمیباشد و متوجه مسئولین قبلی نیز هست.
باشد که مسئولین محترم شهرستان نسبت به رفع این معضل در جهت رفع سریع آن،مسئولانه جامه عمل بپوشانند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی نورآباد، تاریخ 17 دی 95 ، کد مطلب: 3489: www.noorabad.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین