پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۰۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۰
رئیس سازمان آتش‌نشانی جهرم از فاقد ایمنی بودن بسیاری از مجتمع‌ها و ادارات این شهرستان خبر داد.

شعار سال: بهمن زارعیان ظهر امروز در جمع بسیجیان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی جهرم اظهار داشت: مردم ما بر این باورند که خطرات و آسیب ناشی از حوادث طبیعی برای دیگرانو در شهرهای بزرگ است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی جهرم با تسلیت و ابراز تاسف به خاطر از دست دادن تعداد بسیاری از همکاران و هم‌وطنان در حادثه ساختمان پلاسکوی تهران خاطرنشان کرد: هر یک از ما می‌تواند در محیط کاری و خانواده خود یک آتش‌نشان داوطلب باشد.

وی با هشدار بر لزوم رعایت موارد ایمنی در محل کار و خانه تصریح کرد: تمام مردم باید با فرهنگ‌سازی، آموزش و اشاعه فرهنگ ایمنی برای خود و اطرافیان اهمیت بیشتری قائل باشند تا چنین حوادث ناگواری را به حداقل برسانیم.

در این مراسم یکی از کارکنان سازمان آتش‌نشانی جهرم با ارائه مطالب ایمنی، طرز استفاده از کپسول آتش‌نشانی و طریقه خاموش کردن آتش را به کارکنان دانشگاه آموزش داد و در پایان مراسم، با حضور چند تن از مسؤولان این دانشگاه، از آتش‌نشان‌های جهرم، با تقدیم شاخه گل تجلیل شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 5 بهمن 95 ، کد مطلب: 13951105000700: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
0
0
ای جهرمی ها هم خیلی زیرنگ تشریف دارن. تمام فارس ای جوره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین