پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۴۸۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶
بانک‌پاسارگاد در راستای ایفای رسالت‌های اجتماعی خود و حمایت از ورزش کشور، از قهرمانان تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی تجلیل کرد.

شعار سال: به گزارش روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد،در این مراسم که در تاریخ 1 آبان 1392 و در محل هتل پارسیان آزادی برگزار شد، دکتر مجید قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد ضمن تبریک به اعضای تیم ملی کشتی، خطاب به آنها گفت: کشتی ما آنچنان که باستانی است آنچنان هم معنوی است.شما دل مردم ایران را شاد کردید به گونه‌ای که رهبر معظم انقلاب هم به ستایش عملکرد شما پرداختند. شما بعد از بیش از 40 سال در خارج از خانه و با وجود موانع و مشکلات خارجی، پرچم ایران را به اهتزاز درآوردید.

مدیرعامل بانک پاسارگاد با اشاره به این نکته که پیشکسوتان کشتی، ذخایر نام آور کشور هستند و موی سپید و خاک بر روی صورت نشسته تشک، کسوت را مشخص می‌کند، ادامه داد: امروز کشتی، یکی از هویت های ملی ما است و در کنار ابعاد هویت ملی، یک مولفه تعیین‌کننده محسوب می‌شود. در تمام دنیا وقتی از ایران صحبت می‌کنند همه یاد کشتی ایرانی می‌افتند. کشتی، ورزشی ملی، عزیز و مقدس است و برای جوانان ما یک الگوی اخلاقی محسوب می‌شود.

وی با تأکید بر این نکته که بانک پاسارگاد در حمایت از تیم‌های کشتی، نقش اسپانسری نداشته و هیچ چشمداشتی هم مطرح نبوده‌است، گفت: ما فقط به حکم وظیفه ملی، این حمایت را انجام دادیم و به آن افتخار می‌کنیم اکنون هم خرسندیم که کشتی‌گیران دل مردم را شاد و افتخار، سربلندی و سرمایه اجتماعی کشور را تقویت کردند.

دکتر قاسمی اظهار داشت: چه افتخاری برای ما بالاتر از این است که از شما که سرمایه اجتماعی کشور را غنی می‌کنید و پرچم کشور ایران را برافراشته می‌کنید، حمایت کنیم.

وی همچنین انتخاب آقای رسول خادم را به عنوان سرپرست فدراسیون کشتی هم به ایشان و هم به ورزش کشتی و همچنین ملت ایران تبریک گفت و از ایشان به خاطر پذیرفتن این مسولیت خطیر و سنگین تشکر کرد.

مدیرعامل بانک پاسارگاد با بیان این نکته که این بانک می‌خواهد آزردگی‌های گذشته جامعه کشتی را جبران کند، تأکید کرد: ما حتی حاضریم قضای سال‌هایی را که بانک هنوز تأسیس نشده بود، در قبال کشتی، به جای بیاوریم و بعد از این هم در کنار کشتی ایران خواهیم بود و هر کاری از دست ما برآید برای حمایت از این ورزش انجام خواهیم داد.

در ادامه مراسم رسول‌نژاد، معاون وزات ورزش و جوانان هم در سخنانی از بانک پاسارگاد به عنوان حامی بزرگ ورزش کشور به ویژه کشتی نام برد و گفت: حمایت از ورزش نیاز به یک عزم جدی دارد و بانک پاسارگاد تاکنون حمایت‌های زیادی را از ورزش کشور انجام داده‌است که جای قدردانی دارد.

وی همچنین در ادامه از کلیه اعضای تیم ملی‌کشتی آزاد و فرنگی و همچنین مربیان و سرپرستان آنها که برای به دست‌آوردن این عنوان زحمات بسیار زیادی در طول اردوهای شبانه‌روزی کشیدند و باعث شادی دل همه ملت ایران شدند، تشکر کرد .

در این مراسم همچنین مهدی‌زاده، پیشکسوت کشتی کشور هم خطاب به کشتی‌گیران اظهار داشت: شما ماندنی هستید و مردم شما را فراموش نخواهند کرد.وی ادامه داد: خوش به حال شما که در عنفوان جوانی به زیور این مسوولیت بزرگ، آراسته هستید، شما اثرگذارید و برای دیگر جوانان دلگرمی و برای خانواده‌ها امید، شوق و ذوق به ارمغان می آورید.

این پیشکسوت کشتی تأکید کرد: با وجود شما کشتی‌گیران، ناامیدی‌ها را از خود دور می‌کنیم.وی با قدردانی از حمایت‌های بانک پاسارگاد از جامعه کشتی ایران، اظهار داشت: با هم متحد و متفق باشد زیرا فردا مال ماست.مهدی‌زاده با اظهار امیدواری نسبت به برچیده شدن بساط بی ثباتی و بی‌کفایتی از مدیریت کشور، خاطرنشان کرد: اکنون همه حتی پیرمردها و پیرزن ها نگران آینده جوانان این مرز و بوم هستند.

وی با قدردانی از افرادی که در بحبوحه بحران سوءمدیریت کار می‌کنند، یادآور شد: کشتی با خون من عجین شده است و با جان من بیرون خواهد رفت. این پیشکسوت کشتی از رسول خادم به عنوان شخصی متعادل در تمامی مراحل نام برد و گفت: ما به مدیرانی این چنینی نیاز داریم، مدیرانی که در شرایط بحرانی مسئولیت بپذیرند و موفقیت هم کسب کنند، مدیرانی که از هیچ چیز همه چیز را می‌سازند و جوان‌ها را دلگرم نگه می‌دارند. اگر پول و امکانات در اختیار هر کس باشد می‌تواند مسول باشد و کاری انجام دهد،لیاقت و مدیریت وقتی خود را نشان می‌دهد که بتوان از هیچ چیز همه چیز را درست کرد و جوانان را دلگرم نگه داشت و یک مدیر باید دلش برای تک تک افراد این مرزو بوم بتپد.

وی خطاب به کشتی‌گیران گفت: امروز شما با کسانی مصاف می‌کنید که متخصصین برای آنها همه ابعاد و زمینه‌ها را در میادین آماده می‌کنند و شما با داشتن یک عشق مقدس که آن برافراشتن پرچم پرافتخار کشورمان و سرافراز بودن نام ایران به همه آنها غلبه می کنید.

مهدی‌زاده با بیان این نکته که کشتی‌گیران جوان ما با عشق به ایران، موفقیت‌ها را کسب می‌کنند، افزود: قهرمانان ما باید به تحصیلات عالیه هم اهمیت دهند وی یکی از مشکلات امروز ورزش را علی رغم وجود رجل ورزشی نبودن سازمان‌دهی مناسب دانست و گفت:امیدوارم جوانان با پی بردن به اهمیت تحصیلات عالیه بتوانند همه کارهای مدیریتی را خود به عنوان فردی متخصص به دست گیرند.

وی با سپاس مجدد از مجید قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد بابت حمایت‌هایش از تیم‌های کشتی آزاد وفرنگی، اظهار داشت: بسیار خوشحالیم که چنین افراد ملی و میهنی و دلسوزی در مملکت هستند و از ورزش حمایت می‌کنند در مقابل ما نیز باید همراه و هم نفس این جوانان باشیم و اجازه ندهیم تا فضای ناامیدی در کشور حاکم شود.

مهدی زاده با تأکید بر ضرورت توجه به قهرمانان گذشته و حفظ حرمت پیشکسوتان خطاب به مسولین امروز ورزش گفت : به فکر این بزرگان ورزش باشید. از حال آنها با خبر باشید برخی از این عزیزان امروز با شرایط سختی زندگی می کنند. اینها در گذشته به این مملکت خدمات بزرگی کردند و هیچ سودی نخواستند، این قهرمانان فراموش شدنی نیستند. این پیشکسوت کشتی خطاب به کشتی گیران نیز گفت: مردم شما را فراموش نمی کنند، شما ماندنی هستید و تا زمانی که شما هستید و این مدیران دلسوز بر سر کار هستند این مملکت نیز سرافراز باقی خواهد ماند.

وی در پایان باز هم از همه مسئولین بانک تشکر کرد که از این ورزشکاران که مشوق و حمایت کننده ای حمایت می کند.

در ادامه رسول خادم سرپرست فدراسیون کشتی و مدیر تیم‌های کشتی کشورمان نیز در سخنانی با اشاره به روزهای سخت جامعه کشتی در یک سال گذشته، اظهار داشت: فقط ما اطلاع داریم که پیچ و خم‌های جامعه کشتی را چگونه سپری کردیم. در این مدت، خیلی از افرادی که می توانستند کنار ما باشند تحمل این رنج را نداشتند و فقط جمع قلیلی از جامعه کشتی ماندند و با نداشتن‌ها ساختند و مسیری را سپری کردند که در نهایت باعث خوشحالی همه مردم ایران شد. وی تأکید کرد: آن چیزی که باارزش بود، نوع نگاه بانک پاسارگاد بعد از مدت‌ها تحمل مسائل و مشکلات مختلف بود که بدون هیچ گونه چشمداشتی به حمایت کشتی آمد .خادم ادامه داد: این نوع نگاه در کشور بسیار نایاب است و کمتر کسی را می بینید که بدون حساب و کتاب مادی بخواهد وارد ورزش شود ولی بانک پاسارگاد این کار را انجام داد و باعث خوشحالی و خرسندی کشتی گیران و کل مردم ایران شد. سرپرست فدراسیون کشتی، این ورزش را ورزشی ملی و هویت همه ایرانی ها خواند و گفت: مدیرعامل بانک پاسارگاد و همکاران ایشان، در سخت‌ترین لحظات که تیم در حال آماده شدن برای مسابقات جهانی بود کنار کشتی قرار گرفتند .وی اضافه کرد: بانک پاسارگاد بارها اعلام کرده‌است که هیچ توقعی بابت این حمایت‌ها ندارد و این برای ما بسیار ارزشمند بود به همین دلیل هیچ‌گاه ما به چشم یک اسپانسر به آن نگاه نکردیم بلکه برای ما به عنوان یک دوست و یک همراه بود .این آنقدر تأثیر گذار بود که همه اعضای کشتی اعتقاد داشتند بدون هیچ هماهنگی و برای تشکر از حمایت‌های این بانک به نحوی در لباس و دوبند کشتی‌گیران لوگوی آنها را درج کنیم. که این قدرشناسی از سوی اعضای کشتی بسیار ارزشمند بود. به گفته وی، جامعه کشتی همیشه قدردان بانک پاسارگاد خواهد بود.

بر اساس این گزارش، در مراسم مذکور، بانک پاسارگاد به اعضای تیم های کشتی آزاد و فرنگی لوح سپاس، تندیس پاسارگاد و متناسب با رتبه کشتی گیران و مربیان تیم ها، از 15 هزار تا 150 هزار سهم به آنان اهدا کرد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت بانک پاسارگاد، تاریخ 4 آبان 92 ، کد مطلب: 641: www.bpi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
0
0
حتی حضور تبلیغاتی پاسارگاد هم سازنده و تحول آفرینه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۰
0
0
خانه کشتی ایران اگر راه بیفته که واقعا پاسارگاد دین شو به ورزش کشور ادا کرده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین