پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۴۸۷۴۰
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی معتقد است می‌توان 20 درصد از رشد اقتصادی مورد نیاز را با بهره‌وری نیروی کار تامین کرد. طبق گفته وزیر، هر یک درصد رشد ١٠٠ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری نیاز دارد که می‌توان 20 هزار میلیارد تومان آن از بهره‌وری نیروی انسانی تامین شود.

شعار سال: علی ربیعی روز شنبه در مراسم تجلیل از مدال آوران هفدهمین مسابقات ملی مهارت که در محل هتل المپیک برگزار شد، افزود: «در این چند سال تلاش کردیم جایگاه مهارت را در کشور ارتقا دهیم، اما هنوز به آن رتبه‌ای که می‌خواهیم نرسیده‌ایم.»

او با اشاره به اینکه جوامعی موفق هستند که انسان‌ها در آن دارای مهارت‌های متعدد باشند، تاکید کرد هر ایرانی باید یک مهارت کسب کند. ربیعی با تاکید بر اینکه آموزش رسمی انسان‌ها را با مهارت نمی‌کند، گفت: «ما نیاز به توسعه جهشی داریم و این امر از مسیر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای می‌گذرد.» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌گوید، در برخی از استان‌ها ٢٠ درصد و در برخی دیگر چهار تا پنج درصد رابطه معنادار بین فارغ‌التحصیلان و اشتغال در استان وجود دارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از روزنامه دنیای اقتصاد، تاریخ انتشار 10 بهمن 1395، کد مطلب:1088981 : donya-e-eqtesad.comwww.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین