پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۲۸۸۲
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۳
رئیس اداره آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل فنی و حرفه ای قم گفت: مرحله استانی مسابقات ملی مهارت قم با رقابت ۱۰۸ نفر به پایان رسید.

شعار سال: ابوالفضل خلیلی با اشاره به برگزاری دوره‌های مسابقات ملی مهارت در قم عنوان کرد: مرحله شهرستانی این مسابقات با انتخاب نفرات برتر در تیرماه به پایان رسید.

وی با بیان اینکه در این مرحله ۴۵۴ نفر شرکت داشتند، عنوان کرد:‌ ۲۶۱ نفر از این تعداد را آقایان و ۱۹۳ نفر هم بانوان تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه مرحله استانی این دوره از مسابقات روزهای پنجم، ششم و هفتم مرداد برگزار شد، عنوان کرد: امروز آخرین روز برگزاری مرحله استانی بود که با شرکت ۱۰۸ برگزیده مرحله شهرستان در ۲۵ رشته برگزار شد.

رئیس اداره آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل فنی و حرفه‌ای قم با بیان این که در هر رشته افرادی که به حد نصاب نمره برسند وارد اردو می‌شوند گفت: افرادی که حد نصاب‌های استاندارد را دریافت کنند از هفته آینده وارد اردو می‌شوند و در نهایت از هر رشته یک نفر به مرحله کشوری اعزام می‌شود.

وی ادامه داد:‌ مسابقات کشوری هم در نیمه آذرماه برگزار می‌شود که نفرات برتر امسال و سال آینده به مسابقات جهانی روسیه اعزام خواهند شد.

خلیلی رشته‌های قنادی، آشپزی،‌ کنترل صنعتی، تبرید و تهویه، طراحی فضای سبز، مکانیکی، جواهر سازی، کابینت سازی و جوشکاری را از جمله رشته‌هایی نام برد که هنرجویان در آن شرکت داشتند.

وی در ادامه عنوان کرد: قم در دوره‌های گذشته توانسته در رشته‌های قنادی، آشپزی، طراحی فضای سبز و تبرید و تهویه مدال‌های رنگارنگی را کسب کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 8 مرداد 96، کدمطلب: 4044424:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین